Попри те, що Chanel досі не представив нового креативного директора після відставки Віржині Віар у червні цього року, ми все ж отримали змогу побачити нову колекцію бренду сезону весна-літо — 2025 на Тижні моди в Парижі. Показ ознаменував грандіозне повернення бренду до стін Grand Palais — пам’ятки, яка роками слугувала особливим місцем презентування лінійок Chanel і яку так полюбляв Карл Лагерфельд.
Перед показом на сидіннях гостей чекала епіграма від самої Габріель Шанель, що передавала всю атмосферу майбутнього шоу.
«Люди завжди хотіли посадити мене в клітки: з подушками, набитими обіцянками, у позолочені, ті, до яких я торкалася, відводячи погляд. Я ніколи не хотіла жодної з них, окрім тієї, яку б побудувала сама».
Сам же бренд зазначив, що ця колекція є «даниною поваги жінкам, які звільнилися від громіздкого погляду суспільства, як і Габріель Шанель». Звідси й настрій лінійки — легкий та повітряний. Шифонові накидки, спідниці з розрізами, вишиті прозорі сукні-сорочки, широкі та плавні брюки, джинси з паєтками та бахромою, тренчі з принтом різноколірного пір’я стали одою вишуканості, свободі та руху.
Крім цього, дизайнери Chanel надихнулися 20-ми та субкультурою garçonne — розкутими й сміливими жінками, які не слідували нормам, нав’язаним тогочасним суспільством. З цією вільною атмосферою на шоу постали моделі в куртках-авіаторах з комірцем «Пітер Пен», робочих комбінезонах зі вставками з пір’я, маленьких чорних сукнях із мереживом і, звісно ж, у фірмових твідових костюмах — як у базових чорних та білих, так і в яскравіших блакитних, зелених, жовтих і рожевих. Так, у новій колекції команді Chanel вдалося зберегти унікальні коди бренду, які не втрачають своєї актуальності навіть через століття, а також додати нотки сучасного стилю.