Українські бренди на Тижні моди в Будапешті

Колекції сезону весна-літо — 2025

Поки вся наша увага була звернена на Український тиждень моди, який цього року повернувся до Києва, у серці Угорщини пройшов 14-й Budapest Central European Fashion Week, присвячений колекціям дизайнерів нового покоління. У співпраці з UFW майданчик вже кілька сезонів підряд підтримує українські бренди. Цього разу свої лінійки отримали змогу презентувати GASANOVA, APSARA, KATE BRILLIANT і KHRYSTYNA RACHYTSKA. Більше про колекції розповідаємо далі.

GASANOVA

Бренд Ельвіри Гасанової вже не вперше представляє Україну на угорській модній платформі. Раніше, у сезоні осінь-зима 2024/25, дизайнерка запропонувала лінійку, натхнену чорним перцем. Цього ж разу вона намагалася втілити в кожному елементі швидкоплинність та ніжність мильної бульбашки, відкриваючи інший погляд на красу та радість.

Колірна палітра речей відобразила ніжні відтінки рожевого й блакитного, а також золотого, сріблястого, білого і чорного. Ці кольори підкреслили глибину та багатогранність життя, відсилаючи до важливості краси в її різноманітних проявах. Особливу увагу було приділено деталям на шиї та стегнах, які додали відчуття легкості та рухливості. 

У час, коли світ стикається з війною та невизначеністю, колекція немовби нагадує про важливість збереження радісних митей життя. Вона втілює спогади дитинства, коли все було простіше і світліше, але водночас відображає зрілість та усвідомлення того, що кожен момент — це неоціненний дар.

 


KHRYSTYNA RACHYTSKA 

Укорінення — це рух, процес, який дає життя. Таким чином, те, що глибоко вкорінене та усталене, стає фундаментом для формування нашої духовності, цінностей, світогляду та ідентичності. Ця основа, яка веде нас у минуле, й постала рушійною силою та концепцією нової колекції KHRYSTYNA RACHYTSKA.

Її бренд створив на основі вивчення та дослідження традиційного одягу різних етнографічних регіонів України. Команда зобов’язалася передати всю красу, багатство, мудрість і майстерність українських жінок, чиї роботи можуть стояти поруч із творами світового мистецтва. Використовуючи сучасні матеріали, методи та технології обробки, бренд показав новий погляд на звичне для українців вбрання, при цьому не втрачаючи духу, значущості та почуття причетності.

APSARA

Серед нас є люди-музи, і в кожного вони свої. Колекція бренду SS25 присвячена тим, хто нас надихає, дає сили рухатися далі, робить усе можливе і неможливе заради мети. 

Колекція передала три сильні емоційні стани: любов, пристрасть, жагу до життя; силу прагнення, наполегливість і стійкість; а також мудрість і врівноваженість, легкість і ніжність. Для втілення цих емоцій бренд використав три основні кольори: червоний, чорний і світлу пастель. Команда традиційно залучила форми й мотиви ручного в’язання, об’ємну фактуру бахроми та декоративних перероблених елементів із залишків попередніх колекцій.

KATE BRILLIANT

Бренд Kate Brilliant відомий своїми втіленнями ДНК природи та життя. На створення нової колекції дизайнерку надихнула краса жінки та її гріховність у релігійній культурі.  Для того, щоб вчасно вловити природні елементи, вона використала силікон — унікальний матеріал, який підходить для формування рідких виробів. Також, аби підкреслити легкість природи, поєднала легкі тканини — шовк, бавовну, шифон і органзу. Стабілізовані квіти, міцелій грибів і черепашки доповнили окремі елементи лінійки. 


Реклама

Популярні матеріали

Empowering Year: Наталія Яроменко в ексклюзивному інтерв’ю для...


Різдвяно-новорічний wishlist українських захисниць


Подорож у минуле: історія металевої сумки Paco Rabanne 1969...


Читайте також
Популярні матеріали