Як Prada і Miu Miu підкорили світ моди

Бренди-королі подіуму

Цьогоріч Prada і Miu Miu стали найбільш популярними та «вірусними» брендами. Згідно з даними Lyst, за перший квартал 2023 року кількість пошукових запитів Prada зросла на 22%, а Miu Miu — на 56%, що дозволило їм залишити позаду такі марки як Gucci, Moncler, Versace, Balenciaga та інші. Ці показники ще раз підтверджують, що часи змінюються і під впливом Gen Z на перші позиції виходить Prada Group.

Таким результатом холдинг завдячує, звісно, неперевершеній Міуччі Прада, яка сьогодні святкує своє 74-річчя. З нагоди її дня народження пропонуємо поговорити про Prada, за кермом якого вона стоїть вже близько 50 років, і Miu Miu — її дитину.

Міучча Прада

Міучча Прада пройшла шлях від невизнання важливості моди до використання її як інструменту впливу. Отримавши у спадок керівництво брендом Prada у 1977-у році, дизайнерка не вважала fashion-індустрію гідною працею. Раніше Міучча не планувала продовжувати родинну справу: вона вивчала політологію, цікавилася філософією, боролася за права жінок. Однак уже скоро її думка змінилася, і дизайнерка перенесла свій бунт у площину силуетів, фактур і матеріалів.

Уже у 1980-90-х роках Міучча Прада створювала вироби напротивагу загальній течії. Її талант відчувати «зміну вітру» та вловлювати майбутні тренди дозволили дизайнерці випередити інших світових гігантів у мінімалізмі, багатошаровості, використанні насичених відтінків. Речі авторства Міуччі ставали знаковими не лише для бренду, а й для модної епохи. Саме тому сьогодні Prada є одним із головних брендів-трендсетерів, другий — Miu Miu.

  • SS 1991, Пітер Ліндберг
    SS 1991, Пітер Ліндберг
  • FW 1994, Пітер Ліндберг
    FW 1994, Пітер Ліндберг
  • FW 2003, Стівен Мейзел
    FW 2003, Стівен Мейзел
  • SS 2009, Стівен Мейзел
    SS 2009, Стівен Мейзел
  • FW 2011, Стівен Мейзел
    FW 2011, Стівен Мейзел

Заснований у 1993 році, Miu Miu став полем для експериментів Міуччі та її можливістю втілювати свої найсміливіші ідеї. Більш демократична марка була звернена до молоді й усе ж підкорила її серця.

Довжина мікро, карго, штани-сигарети, офісний стиль, квіти, вкорочені сорочки, спідниці у mermaidcore — усе це тренди, які нам принесли Prada та Miu Miu. Тож саме час оглянути колекції FW’23-24, які не залишили байдужими жодну фешіоніста, стиліста, дизайнера, fashion-журналіста чи інфлюенсера.

Prada

Найзнаковіші речі з осінньо-зимової колекції Prada: спідниці з квітами, деталлю, яку творчий дует Рафа Сімонза та Міуччі Прада вирішив залишити з попереднього сезону; додаткові комірці на жакетах, кардиганом і пальтах, часто акцентного кольору; сорочки, спідниці та жакети, виконані в офісному стилі. Ще одна цікава деталь — маленька краватка у тон сорочці.

Відчуваючи, що skinny-штани вже готові відкрити двері до переліку трендів, дизайнери додали до колекції штани-сигарети у найрізноманітніших кольорах: від чорного до ніжно-рожевого.

Без уваги також не лишилися прозорі тканини, які зробили цікавішим кардиган, довжина максі, що поряд із міні з’являлася на сукнях і спідницях, а також активні фактури на костюмах зі спідницею.

Miu Miu

Показ Miu Miu у чомусь був також про офісний стиль: спідниці-олівці, ділові штани на низькій посадці, тоненькі кардигани тощо. Однак значно більше на подіумі виділялися прозорі тканини на топах, сукнях, спідницях і шортах, трендові луки «без низу», окуляри, що нагадують ті, які носила Керолін Бессетт-Кеннеді, сумка-хобо, яку полюбили всі зірки streetstyle. Звісно, колекція не обійшлася без квітів, фактур, багатошаровості та блискіток.

Фешіоніста сміливо можуть використовувати покази Miu Miu, як ілюстрований посібник із новими стилістичними прийомами. Серед запропонованих цьогоріч — колготи, які видно над спідницею. У них заправляють кардигани та сорочки.


Реклама

Популярні матеріали

Пампухи до Різдва: готуємо традиційну українську страву


Новорічний френч: трендовий святковий манікюр


Це база: чорні пуховики, які ніколи не вийдуть з моди


Читайте також
Популярні матеріали