Як Ібіца стала новою точкою тяжіння модного світу

Острів готовий посісти своє місце на модній карті, а українські бренди — своє місце на острові

Цього літа міжнародну модну індустрію накрила хвиля новин про відкриття брендованих пляжів. Географія дуже широка, але однією з ключових точок стала іспанська Ібіца — місце, яке більше асоціюється з нічним життям і нестримними вечірками, ніж із сильною fashion-складовою. Проте острів готовий посісти своє місце на модній карті, а українські бренди — своє місце на острові. Розповідаємо докладніше.

Колекція Loewe Paula`s Ibiza

Не дарма дизайнера Джонатана Андерсона сьогодні називають одним із головних візіонерів модної індустрії — він вміє створювати тренди та передбачати їх. Ібіца стала об`єктом його уваги ще у 2018 році, коли Джонатан випустив спільну колекцію Loewe — іспанського бренду, з яким він співпрацює, — з місцевим культовим бутиком Paula. Запуск Loewe Paula`s Ibiza виявився настільки вдалим, що протягом шести років ця лінійка постійно оновлюється, а улюблені плетені сумки Loewe — саме звідси. Paula — культове місце, яке з`явилося на острові ще у 70-х, а одним із його клієнтів був Фредді Мерк`юрі. Саме цей розслаблений дух і підкорив Андерсона, який не перестає надихатись Ібіцою.

@loewe

Fashion-пляжі

Відразу кілька модних гігантів цього літа відкрили свої пляжі на Ібіці. Серед них — американський бренд Guess та італійський Fendi. Останні підійшли до справи особливо відповідально, перезапустивши перед відкриттям літніх спотів свою легендарну пляжну колекцію «Знаки зодіаку», яку на початку 1990-х вигадав Карл Лагерфельд. Також цього літа бренд відкрив на острові тимчасовий бутик, де на 60 квадратних метрах розмістилися численні скарби з відомим F-логотипом.

@susiebubble

Українські бренди

Ібіца — місце зустрічі туристів з усього світу, що дозволяє представленим брендам познайомитися з дуже різною аудиторією. Цього літа українські марки також змогли заявити про себе на острові. Завдяки старанням платформи ONE MRIA тут відбувся великий літній pop-up — протягом тижня у самий розпал сезону відразу 14 брендів змогли представити свої літні та круїзні колекції. Анастасія Єршова, одна зі співзасновниць проєкту, розповідає:

«Я давно мріяла привезти українські бренди на острів, де сама проводжу багато часу з родиною. Я бачу, як він розвивається, які люди сюди приїжджають і як найвідоміші у світі бренди виборюють їхню увагу. Ми двічі проводили наші pop-up у Лондоні, й хотілося показати, що українські марки вміють робити не лише строгі жакети, верхній одяг чи трикотаж, які мають попит там, але й щось легке та розслаблене, з власним візуальним кодом. Сюди їдуть люди звідусіль, зі своїми уподобаннями та смаками, тому баїнг повинен був бути різноманітним, але таким, що відповідає спільній атмосфері острова. Наша мрія була проста — щоб гості pop-up закохалися в ці речі та після повернення додому стали справжніми амбасадорами української моди. Сподіваюся, що це нам вдалося».

Показати себе Ібіці змогли Gunia Project, Ruslan Baginskiy, Nomis, Anoeses, TTSWTRS, Hempful, The Coat, Frolov, Guzema Jewelry, Luna Ex, TG Botanical, Call Me Vintage, Total White, Atelier Handmade, а частину коштів передали на благодійні цілі, бо, завойовуючи світ, українські дизайнери підтримують і свою країну.

@one.mria


Реклама

Популярні матеріали

Одна сумка, яку полюбили всі модниці цієї осені


Благодійні ініціативи до місяця обізнаності про рак молочної...


Що, як і коли їсти для схуднення без дієти?


Читайте також
Популярні матеріали