10 грудня відбулася закрита презентація SOVA ARTBOOK — першого друкованого видання, створеного до 25-річчя бренду. Книга об’єднала стиль, цінності, голос і важливі моменти становлення ювелірного дому SOVA.

У виданні відображено шлях SOVA від невеликого виробництва до бренду, який формує ювелірні тренди, створює впізнаваний український продукт і підтримує благодійні та культурні ініціативи.

Презентацію відкрили генеральна директорка Людмила Сова й директорка з маркетингу Анна Дрофа. Вони розповіли про ідею створення артбуку, його місце в історії бренду, а також подякували команді та гостям за їхню підтримку.


Окрема увага на події була до експозиції знакових прикрас SOVA — від культових керамічних каблучок до впізнаваних колаборацій.





Подія зібрала партнерів і друзів бренду. У теплій камерній атмосфері гості вперше переглянули книгу, занурилися в архівні моменти та знайомі історії, що формували SOVA.



На захід завітали: Людмила Сова, Іван Фролов, Юлія Саніна, Соня Забуга, Наталія Татарінцева, Анастасія Кожевнікова, Анастасія Цимбалару, Таня Стороженко, Юлія Єрмолаєва, Тетяна Могила, Надія Шаповал, Соня Плакидюк, Ірина Татаренко, Віолетта Федорова, Світлана Кравченко, Анастасія Фелік та інші.

























SOVA ARTBOOK можна придбати на сайті бренду.