Wicked: Чародійка. Як створювалися образи головних героїнь фільму

Усе про перевтілення Синтії Еріво та Аріани Ґранде

Уже цього тижня, 21 листопада, на великі екрани виходить нова стрічка «Wicked: Чародійка» — історія кохання, суперництва та магії у чарівному світі країни Оз. 

Лауреатка премії «Еммі» Синтія Еріво постала у фільмі Ельфабою — зеленошкірою чаклункою-вигнанницею, а володарка мультиплатинової премії «Ґреммі», співачка Аріана Ґранде натомість зіграла молоду та амбітну Ґлінду. Обидві акторки приміряли чимало яскравих образів, відповідних їхньому стилю, над якими попрацювала велика команда художників з костюмів, дизайнерів, а також спеціалістів із макіяжу та зачісок. Сьогодні ми підготували ексклюзивний розбір перевтілень героїнь фільму й розповіли про те, як проходили знімання. 

Дизайн костюмів

Для співпраці над «Wicked: Чародійка» режисер Джон М. Чу звернувся до номінованого на премію «Оскар» дизайнера костюмів Пола Тазевела. Останній був особливо радий повернутися до світу Оз, який глибоко пов’язаний з його професійною та особистою історією. У свій час дизайнер мав можливість створити костюми для п`яти постановок The Wiz. 

«З таким досвідом я відчував себе уповноваженим зануритися в цей світ, що відображає мою творчу особистість. Використовувати костюми для розповіді історій і створення персонажів — це те, що мене справді надихає», — розповів Тазевел.

Підхід до «Wicked: Чародійка» вимагав делікатного балансу між вшануванням багатої історії та впровадженням сучасного бачення.

«Я поважав цей вже усталений всесвіт, але водночас намагався втілити той самий дух «Wicked: Чародійка» з новим баченням. Прагнув внести свою власну мову дизайну і голос у фільм, окремо від світу бродвейського мюзиклу. Співпраця з Синтією Еріво як Ельфабою та Аріаною Ґранде як Ґліндою була свіжою і захопливою, і, приймаючи їхні інтерпретації, разом із загальним баченням Джона М. Чу ми змогли органічно створити новий і привабливий світ». 

Співпраця з Чу була позначена творчою відкритістю та дослідженнями. Режисер заохочував вільний обмін ідеями, створюючи середовище, де різні концепції подавалися на обговорення, а потім обиралися вибірково, щоб резонувати з його баченням. Відображення тем фільму про самоідентичність, сприйняття, кохання до себе та здатність любити інших у дизайні костюмів було надзвичайно важливим. 

Процес створення образів для «Wicked: Чародійка» відобразив непохитну відданість Тазевела точності та мистецтву. Команда з приблизно 150 майстрів, серед яких були костюмери, кравці, персональні ткачі й вишивальники, ретельно продумала кожен аспект. 

«Від символу Оза на одязі до ручного валяння на костюмі Ельфаби — кожен елемент був майстерно виконаний. Ми мали відділи, які займалися бісером і блискітками, кастомними в`язальниками для уніформ Шіза і фахівцями з індивідуального друку та фарбування. Такий рівень майстерності рідко зустрічається, зазвичай у фільмах про супергероїв або наукову фантастику, але ми поєднали це з історичними відчуттями, і результатом став багатий і детально пророблений світ, який відчувається одночасно інноваційним і заземленим у традиціях».

Костюми головних героїнь

Ймовірно, найважливішим завданням Тазевела було майстерно передати діаметрально протилежні характери двох головних персонажок фільму — Ельфаби та Ґлінди. Їхні костюми були покликані не тільки відображати контрастні особистості, але й символізувати трансформаційні подорожі та глибокий зв`язок  героїнь.

Підхід Тазевела до образів Ельфаби та Ґлінди підкреслив контраст темного та світлого, текстурованого та відшліфованого. 

«Костюми персонажок мають схожий силует, але сильно відрізняються в деталях. Дизайн Ельфаби є строгим, жорстким, з гострими кутами, що відображає її початкову стриману і визначену особистість. Ґлінда ж навпаки втілює вишуканість, що символізує безтурботний світ», — поділився дизайнер. 

Ельфаба

Костюми Ельфаби у «Wicked: Чародійка» були створені таким чином, щоб відобразити її подорож від стороннього спостерігача до сильної впевненої жінки. Її образи еволюціонували від дитячих нарядів з текстурними елементами до зрілого корсетного вбрання в Шізі. 

Співпраця Тазевела з Синтією Еріво була важливою для розробки її зовнішнього вигляду. 

«Синтія — велика модниця, вона обожнює одяг. Наша співпраця була прекрасною і гарантувала, що дизайни костюмів відповідали тому, як вона грає персонажа», — розповів Тазевел.

Натхнені природою текстури. Костюми Ельфаби черпають натхнення з природи, зокрема з грибів і плісняви, впроваджуючи складні текстури й візерунки, такі як спіраль Фібоначчі, що символізує життя і природу. Ці органічні елементи підкреслюють її зв`язок зі світом флори та прихильність до тварин.

Техніка валяння. Валяння за допомогою вовни або шовкових волокон, що утворюють тканину через пар і м`яття, створює органічний вигляд для Ельфаби. Її перша сукня в Шізі повністю зроблена з таких елементів на подолі.

Wicked вигляд. Знаковий Wicked вигляд Ельфаби включає сукню з мікроплісованої тканини, яка ретельно покладена на основу, щоб створити хвилеподібний рух. Вона відображає походження героїні та підносить ідею, що Ельфаба продовжує залишатися вірною своїй істинній суті.

Капелюх Ельфаби. Капелюх, подарований Ельфабі Ґліндою в Шізі, втілює символ сили. Спочатку сприйнятий як жарт, він перетворюється на джерело могутності та самопізнання для чаклунки.

Ґлінда

Костюми Ґлінди — це доказ сили жіночності, м`якості й вигинів. Відчуття доброти передається через палітру рожевих, лавандових і райдужних відтінків, що нагадують бульбашки або північне сяйво. Ці елементи покликані відповідати її персонажу, підкреслюючи відмінні риси в різні моменти подорожі.

Історичне натхнення. Знаковий вигляд Ґлінди створений під глибоким впливом історичних силуетів. Дизайн Тазевела поєднує форми, тканини та прикраси, щоб вдихнути нове життя в бульбашкові сукні Ґлінди.

Бульбашки й метелики. Втілюючи теми польоту та ефемерності, гардероб Ґлінди включає бульбашки й метеликів, що символізують її особистість. Відтінки рожевого та лавандового, що нагадують 1950-ті роки й Вікторіанську епоху, додають жіночності та елегантності її вбранню.

Спіраль Фібоначчі. Знакова рожева бульбашкова сукня сформована за допомогою спіралі Фібоначчі, щоб відобразити ефемерну та чарівну натуру дівчини.

Індивідуальна вишивка і принти. У гардеробі Ґлінди є індивідуальні вишивки та принти, що охоплюють різноманітні силуети. Її перший костюм зі спідницею випромінює жіночність Dior у стилі 1950-х років, підкреслюючи маленьку талію та м`які округлі стегна — витончений, естетичний образ, що асоціюється з її персонажем.

Одяг для балу Ozdust. На балі костюм Ґлінди набуває фантастичного вигляду, поєднуючи знаковий силует Dior з великими шовковими квітковими пелюстками. Колірний градієнт змінюється від яскравих жовтих до ніжних рожевих відтінків, нагадуючи сяйво троянд в Королівському саду королеви Мері в Ріджентс-Парку. 

«Одяг Ґлінди на балі Ozdust — один із моїх улюблених. Пол Тазевел неймовірно талановитий. У мене були метелики на всьому, кастомні сережки й маленькі лазерно вирізані деталі на сорочці. Завдяки унікальному таланту Пола та увазі до деталей кожен костюм ставав шедевром», — розповіла Аріана Ґранде.

Співпраця відділів

Рожеві та зелені кімнати для костюмів. Окремі робочі кімнати для темних костюмів Ельфаби та яскравих рожевих суконь Ґлінди створили два різні, але візуально виняткові простори.

Дизайни, натхнені танцем. Костюми були розроблені так, щоб підтримувати хореографію. Акцент робився на рухові, асиметричних лініях та візерунках, які посилюють візуальні ефекти під час танцювальних сцен.

Спільна майстерність. Тісна співпраця з керівником відділу фарбування та малювання Стівом Голлом призвела до створення виробів, які втілювали рух і атмосферу за допомогою техніки омбре.

Зачіски та макіяж

Ельфаба

Макіяж і волосся Ельфаби у «Wicked: Чародійка» — не лише важливі складові її шляху як персонажа, що відображають трансформацію та внутрішню силу персонажки, але й вирішальні елементи у формуванні загального візуального наративу фільму. Тонка робота зі створення зеленого кольору шкіри Ельфаби та укладання її волосся для Синтії Еріво була основою візуальної розповіді. 

«Чесно кажучи, я не почала зі світу Оза, я почала з Ельфаби. Якщо чаклунка не була б ідеальною, світ навколо неї не працював би. Створити зелену Ельфабу і зробити Синтію прекрасною було надзвичайно важливо», — поділилася лауреатка «Оскара» за макіяж і зачіски Франсіс Хеннон.

Ідеальний зелений. Хеннон почала пошук ідеального відтінку зеленого для Ельфаби. Після того, як вона знайшла його та випробувала, виявилося, що він змінюється в різних умовах освітлення. Хеннон знайшла застарілий канадський продукт, що використовує неоново-жовтий колір у своїй основі. Вона змішала цей колір зі своїм початковим зеленим — і це створило ідеальну якість.

Тестування тону шкіри. Перед початком знімання щодня проводилися близько 60 тестів з моделями, що мали схожі тони шкіри з Синтією Еріво. Вони включали фотографування макіяжу при різних умовах освітлення, щоб забезпечити його ідеальний вигляд у будь-яких умовах.

Молодіжний вигляд у Шіз. В університеті Шіз образ Ельфаби залишається молодіжним і простим, з легкими веснянками. Перука для цього образу втілювала техніку мікроплетіння з різними відтінками темно-коричневих кісок.

Нігті Ельфаби. Нігті чаклунки змінюються впродовж фільму, символізуючи розвиток її персонажа від дитинства до сильної молодої жінки. Вона починає фільм з коротшими нігтями, які поступово видовжуються в процесі її подорожі.

Трансформація Синтії. Трансформація Еріво в Ельфабу вимагала залучення команди різних художників для виконання її макіяжу, волосся, нігтів і зеленого тону. Процес займав у середньому 2 години й 15 хвилин кожен день.

Ґлінда

Натхнення Грейс Келлі. Образ Ґлінди був натхнений вічною елегантністю Грейс Келлі, зокрема естетикою акторки 1950-х і 1960-х років, що ідеально доповнювало форму обличчя Аріани Ґранде.

Ґранде стає блондинкою. Спочатку Ґранде мала темне волосся і планувала пофарбувати його для ролі. Однак після тривалого процесу перетворення в блондинку, було вирішено вибрати перуку, щоб зберегти здоров`я волосся та забезпечити стабільний вигляд під час знімання. Ґранде активно брала участь у стилізації своєї перуки, додаючи індивідуальні штрихи. Кожна перука для Ґлінди створювалася протягом трьох місяців і виготовлялася студією Ray Marston Wig Studio.

Трансформація Аріани. Процес створення образу Ґлінди для Аріани Ґранде, включно з костюмами, макіяжем і зачіскою, займав близько 2 годин щодня.


Реклама

Популярні матеріали

Як родина Косачів популяризувала народне вбрання в міському...


Повний нумерологічний таро-прогноз на грудень 2024 року


Великий гід різдвяно-новорічними подарунками


Читайте також
Популярні матеріали