Вишукана паризька мода 70-х років у фільмі «Марія» з Анджеліною Джолі у головній ролі

Відтворення стилю геніальної Марії Каллас

Днями на великі екрани вийшла довгоочікувана стрічка «Марія» з Анджеліною Джолі в головній ролі. Вона розповідає про життя однієї з найвідоміших оперних співачок ХХ століття Марії Каллас, зокрема про її останні роки, проведені в Парижі. Виконавиця, яку композитор Леонард Бернстайн назвав «чистою електрикою», народилася в Нью-Йорку у 1923 році та свою славу здобула як La Divina завдяки божественному діапазону сопрано. Її історія — бурхлива, трагічна й сповна насичена красою, що проявлялася не лише у голосі співачки, а й у її винятковому стилі.

Щоб відтворити унікальні образи Марії Каллас, до роботи над костюмами залучили справжнього італійського маестро — Массімо Кантіні Парріні. Для нього це стало процесом глибоко аналізу та занурення в особистість самої співачки. 

Оскільки Марія Каллас була всесвітньо відомою виконавицею, у якої неодноразово брали інтерв’ю та якій присвячували чимало сторінок у журналах, джерел для натхнення у художника з костюмів було немало. Завдяки збереженим архівним матеріалам Массімо Парріні вдалося детально відтворити те, якою бачили співачку на публіці. 

Утім італієць поставив собі ще один виклик — дослідити справжню Марію Каллас, ту, яка показувалася лише вдома в оточенні друзів і поза прицілом камер. Так, художник з костюмів зміг створити повний гардероб виконавиці, що охоплював три десятиліття: 50-ті, 60-ті та 70-ті. Як Массімо Парріні зазначив у своєму інтерв’ю для американського Harper’s Bazaar, він розробив близько 60 образів, 50 з яких потрапили до кінцевого варіанту фільму. 

Завдяки трейлеру та світлинам, опублікованим на Netflix, ми вже приблизно можемо зрозуміти, якою постала мода у фільмі. Головний акцент було зроблено на витончених силуетах із підкресленою лінією талії та, безперечно, аксесуарах. Марію Каллас можна було часто побачити у розкішних довгих рукавичках, сяйливих прикрасах, її знаменитих окулярах у круглій оправі, а також різноманітних крислатих капелюшках, якими співачка доповнювала свої повсякденні виходи. Чимало з цих аксесуарів Массімо Парріні відшукав під час своїх подорожей до Лондону. 

Однак найцікавішими стали не елегантні сценічні вбрання Марії Каллас, а її домашній образ у в’язаному халаті молочного відтінку, що значно контрастував з темним одягом співачки у повсякденні. 

«Я створив цей халат, уявляючи його її власним захистом. Коли вона перебувала вдома, то була захищена. Я зробив його у світлому кольорі слонової кістки, тому що вона зазвичай одягала чорне, коли виходила з дому в останній тиждень свого життя. Але як тільки вона опинилася вдома, я хотів побачити Марію, одягнену в щось легке, щоб певним чином передати радість і якусь свободу», — зазначив Массімо Парріні. 

Для Анджеліни Джолі роль Марії Каллас стала винятковою, враховуючи ще й той факт, що за останні роки ми рідко бачили акторку на екранах. «Я дуже серйозно ставлюся до відповідальності за життя та спадок Марії. Пабло Ларраін — режисер, яким я давно захоплювалася. Отримати шанс розповісти більше про історію Марії з ним і за сценарієм Стівена Найта — це мрія», — зазначала Джолі. 


Реклама

Популярні матеріали

Чорна п’ятниця: які знижки пропонують українські модні бренди...


Які шуби носити цієї зими: стильні ідеї з подіумів та пропозиції...


Історії десяти жінок, що відкрили власний бізнес під час війни...


Читайте також
Популярні матеріали