Гримуча суміш усього, що ми так любимо у #oldceline (саме у команді Фібі Файло працював дизайнер Рок Хванг): інтелектуальної жіночності, деконструктивного крою, архітектурних форм з провокативними та сексапільними елементами у вигляді розрізів, бюстьє або довгої бахроми. Весняну колекцію хочеться придбати тотал-луками, щоб раз і назавжди закрити питання бездоганного гардероба на всі випадки життя.
Драповані сукні з м’якого текстилю, що повторює контури тіла, вдаються дизайнеру Антонену Трону краще за все. Він моделює їх просто на фігурі у вільній техніці Жанни Ланвен. Результат — сексапільні та витончені моделі у стилістиці пізніх 90-х — початку 2000-х. Саме те, що потрібно мати в гардеробі кожній у цьому і в наступному сезоні. Бонус: бренд широко використовує перероблені матеріали, слідуючи sustainable-філософії.
Колекції Марі-Крістін Статц сподобаються адептам концепції небінарного гендеру: її серйозний аскетизм та чистота геометричних форм якнайкраще підходять для тих, хто не хоче давати чітких меж поняттям статі. Французька дизайнерка створює одяг для життя, без поклону трендам, але з акцентом на якісні матеріали, зручність та практичність. Це сучасні речі для урбаністичного контексту, які залишаться в гардеробі надовго.
Дизайнер Альфонс Метрп’єр працював у кутюрному відділі Jean Paul Gaultier, тому елемент драми та перформансу не може не бути присутній. Візьміть для прикладу хоча б фінальний вихід «нареченої» за канонами класичних показів: у Альфонса це був хлопець, закутаний у білу спальну ковдру. Розмиття гендерних норм узагалі стає новою нормою в моді, тому принтовані легінси з кроп-топами та клатчами (неймовірні!) бренд пропонує приміряти всім.
Філософія та поетика є основою провокаційних і артистичних колекцій Rui, але в сучасному світі такий комплексний глибокий підхід до одягу починає мати великий попит. Дизайнер Руй Жу досліджує баланс ідеального та неідеального, нашу тендітність, чутливість та чуттєвість. У перекладі на речі це виглядає дуже актуально: розрізані сукні, які тримаються на булавках, розідраний трикотаж у стилі 2000-х, кроше і босоніжки на зав’язках до коліна у неонових кольорах для походу на рейв-вечірку.
Голландський бренд епатує, демонструючи жіночні спідниці та ботфорти на підборах на чоловіках з вусами (у сміливому Парижі таких можна все частіше зустріти і в реальному житті), але самі колекції зацікавлять не тільки прихильників gender fluidity. Ювелірно скроєні костюмні топи та спідниці з контрастною підкладкою на показ (часто перероблені з вінтажних речей), невагомі трикотажні топи, шовкові блузи та архітектурні жакети сподобаються фанатам естетики Мартіна Маржели.
На презентації Ssheena в міланському Antonioli зібралася наймодніша публіка міста: бренд не дуже відомий широкому загалу, але вже з першого погляду зрозуміло, чому зараз речі Сабріни Манделлі такі популярні серед інсайдерів. У колекції — всі ключові речі найактуальніших ранніх 2000-х, помножені на якість Made in Italy: трикотажні мінісукні, ультракороткі спідниці з низькою талією, штани карго, мікротопи, шкіряні тренчі оверсайз, широкі джинси у поєднанні з кроп-топами зі сріблястого люрексу. Дистильований коктейль із гарячих хітів без ризику бути too much.
Італійський бренд звів усіх з розуму минулого літа своїми спідницями-парео із шовку з топами тай-дай для вечірок на березі моря, а у майбутньому сезоні розвиває тему розслабленого одягу у вечірньому стилі на кожен день. Мікроміні та шовкові сорочки з ручною вишивкою, джинси карго з боксерками, що виступають за ремінь, топи у стилі 2000-х. Бонус — сукні та сорочки з ефектом градієнта у кольорах українського прапора. Бренд також прагне до gender fluidity: у відео до колекції головними героями стали хлопець та дівчина, які обмінюються елементами гардероба. Доведено: речі бренду мають гармонійний вигляд на обох.
Поки молодші бренди заграють з естетикою Y2K та стрітвіром, француз П’єр Луї Маша задається питанням, як би виглядав сучасний вуличний стиль по-богемному, у дусі весандерсонівського «Потягу на Дарджилінг». Його улюблені інспірації — це Схід з його кафтанами, шароварами, багатошаровістю та міксом візерунків. Збовтати, змішувати — забагато у випадку речей Маша не буває.
Традиційність — майже неможлива асоціація зі сміливим та нонконформістським брендом Джорджі Андреацци, але саме відродження сімейних традицій роботи з ручним виготовленням одягу вона ставить у пріоритет. Для своїх колекцій вона використовує залишки текстилю, які знаходить на фабриках одягу, тому екологічний аспект іде поряд із креативним. Її одяг — ода рейвовим 90-м, party kids та гендерній свободі. Поки ці корсети, спідниці поверх брюк та неонові сумки ще не вдягли сестри Дженнер, ціни дуже привабливі. Варто поквапитися, бо колекція саме у стилі головних фешн-інфлюенсерів.
Текст: Олена Дяченко