Ідея дропу народилася з одночасного виклику й радості: у процесі виробництва сумок накопичувалися залишки шкіри, а в дизайнерки бренду Дарʼї Плаксюк з’явився улюбленець — Дюна. Прагнення відповідально працювати з матеріалами та бажання створювати продумані речі й для чотирилапого компаньйона оформилися в невелику лінійку міських повідців і ошийників. Вони продовжують лаконічну архітектурну естетику бренду й природно поєднуються з образами PODYH у місті.

«Для зйомки ми запросили собак друзів бренду — різних за розміром, характером і досвідом. Серед чотирилапих героїв є собака, який не чує й орієнтується лише на жести: його присутність у кадрі нагадує, що справжній зв’язок будується на увазі, довірі та турботі, а не на словах», — зазначає команда бренду.


Назва дропу, URBAN COMPANION, відображає її філософію: urban підкреслює зв`язок з архітектурою та міським середовищем, а companion (від латинського companio — «той, з ким ділиш хліб») — поважне ставлення до чотирилапого друга як до повноцінного супутника.








