Новий сезон Ukrainian Fashion Week офіційно стартував, а це означає, що на наступні чотири дні ми з головою зануримося у творчу атмосферу, яка пануватиме на подіумах і презентаціях.
У день відкриття, 4 вересня, публіка стала свідком дебютного показу бренду MY THEATRE by Dariia Bila, який представив модний перформанс із виразним театральним звучанням. Поява на подіумі збіглася з іншою важливою віхою — святкуванням першого року існування бренду. Мисткиня та креативна директорка Дарія Біла розпочала свій шлях у театрі, і ця естетика стала основою для створення її власної марки.
«Все починається з мрії. З неосяжного бажання творити. Зі звуку, літери, кольору, фактури, штриха. Для мене MY THEATRE — це простір, де ці елементи перетворюються на образи й живуть власним життям. У цій колекції ми показуємо наш шлях, натхнений виставами й усвідомленнями», — розповіла Дарія Біла.
.jpg)
Сам показ складався з кількох частин. Спершу глядачі могли насолодитися унікальним оперним виступом Сусанни Чахоян, що вже саме по собі було неабияким перформансом. Згодом же відкрився погляд на нову колекцію дизайнерки, що поєднала в собі стриманість переважно чорно-білої палітри з експресією сценічних форм. На подіумі з’явилися вишукані сукні з декоративними зав’язками, оксамитні халати, вільні шовкові силуети та навіть сяйливе золотисте пальто, поєднане з широкими штанами з різноманітними декоративними деталями та сатиновим топом. У цих образах було легко впізнати театральний дух, адже вони ніби створені для великої сцени.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Ідея Дарії Білої полягала не в тому, щоб буквально відтворити театральний костюм, а в тому, щоб передати потрібну атмосферу — момент, коли глядач перестає бути спостерігачем і починає відчувати себе частиною дії. Завдяки цьому показ перетворився на своєрідний діалог між модою та театром, де кожен образ звучав як окрема репліка у великій виставі.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Після дефіле історія бренду отримала продовження у форматі виставки в Мистецькому Арсеналі, яка триватиме з 5 по 7 вересня. Там публіка матиме змогу роздивитися речі детальніше: від фактур тканин і роботи з формами до вишуканих аксесуарів та ювелірних елементів. У просторі музею ці образи постануть уже не як елементи колекції, а як художні артефакти, що розкривають додаткові сенси.
Тож, попри те що бренд святкує всього рік з моменту заснування, він вже впевнено заявляє про себе на українській модній арені, додаючи нових сенсів та естетик.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
%20(1).jpg)
.jpg)
.jpg)