Що треба знати всім українським брендам, які планують вийти на світову арену

Чотири інстайти української модної індустрії

Щойно закінчився проєкт Ukrainian New Fashion Days 2020, і як результат в українських модних брендів та дизайнерів з’явилося чимало амбітних планів щодо виходу на світову арену. Цього року на UNFD надійшло понад 130 конкурсних відео, зрештою шість компаній отримали змогу навчатися у практиків fashion-індустрії, які працюють у самому серці світової моди — в Парижі. Розповідаємо про чотири головні інсайти, які викристалізувалися в учасників в ході проєкту.

Марія Терехова на сцені показу Ukrainian New Fashion Days 2020

Професіоналізм — вимога №1 

Якщо модний бренд планує продавати свій одяг в Galeries Lafayette, Printemps, Selfridges та інших видатних універмагах світу, перш за все, треба бути професіоналом. Необхідно мати певний перелік інструментів для роботи щосезону: каталог, кампейн, наявні щонайменше тридцять два луки в колекції та line sheet у зрозумілій для байєрів формі. Заздалегідь продумати питання логістики, звертаючи особливу увагу на кошторис та терміни доставки. Потрібно бути на одній хвилі з  байєрами та говорити їхньою мовою.

Показ бренду Panove

Візабіліті в Instagram — без цього ніяк

Байєри буквально живуть в Instagram. Міжнародною мовою спілкування є англійська. Тож якщо ваш Instagram говорить іншою мовою, швидше за все, вас не помітить світовий ритейл. Крім того, байєри слідкують за зірками та інфлюєнсерами, тому намагайтесь працювати з ними. Ставити собі за мету знайти й одягнути свою знаменитість — завдання кожного модного бренду.

Бренд 7/11

Гра в довгу — не просто слова

Майже всі шоуруми, байєри й експерти говорять про необхідність для молодого бренду бути присутніми в Парижі на тижнях моди в різних форматах щонайменше три сезони поспіль. Байєри мають бути впевнені, що ви стабільний та системний бренд.

Бренд Pure One

Бренд Don’t Look

Експорт — це про інвестиції

Експорт базується на фізичній присутності на іноземному ринку. А експорт до світової столиці моди — це дорого. Відповідно, участь у шоурумах, покази, прес-коктейлі в Парижі — це великі інвестиції, які бренд має планувати від самого початку. 

Структурувати свої знання з глобального розвитку бізнесу та зробити прорив на шляху до світової арени моди українським брендам-фіналістам дуже допомогли міжнародні експерти. Менторами проєкту UNFD 2020 стали Адріан Бортотто, дизайнер будинку моди Christian Dior Couture з 12-річним досвідом у luxury fashion, у тому числі Lacoste Operations; Катерина Кармачова — менеджериня з роботи з клієнтами Східної та Західної Європи в Maison Lanvin із комерційним досвідом у Saint Laurent, Alexander Wang, Céline, Stella Mccartney, Yves Salomon, з дизайнерським досвідом у Balenciaga, Rue Du Mail від Martine Sitbon та персональній лінії виробів зі шкіри; Мод Пупато, яка  працює у байєрському відділі всесвітньо відомої мережі універмагів Printemps із досвідом продажів у luxury та дизайнерських брендах Marc Jacobs, Alexander Wang, Isabel Marant. 

За допомогою «Нова Пошта Глобал» іноземні ЗМІ та байєри отримали запрошення на Phygital Show Ukrainian New Fashion Days 2020 у вигляді корон, вироблених на 3-d принтері, що відображали символіку кожної колекції фіналістів проєкту. Завантажити свою інста-корону може кожен охочий.

Українська мода у Парижі

Продаватися в Парижі — мрія кожного українського модного бренду. Щоб реалізувати таку  амбіцію, звісно, знадобиться багато роботи, покроковий план на декілька років, інвестиції та day-by-day активність упродовж трьох-чотирьох сезонів. Але нагорода того варта — креативні та наполегливі українські дизайнери за прикладом Світлани Бевзи зможуть підкорити Printemps і не тільки.

Декілька фіналістів UNFD 2020 були відмічені експертами як бренди, що готові до експорту. Наразі формується фінансовий план проєкту «Шоурум українських fashion-брендів в Парижі», що буде втілено у партнерстві з місцевими гравцями ринку.

Показ бренду Gorsset

Показ e.p.p.s.

 


Реклама

Популярні матеріали

Які босоніжки нам потрібні цієї весни


«Діамант — найгарніша і найбажаніша інвестиція»: засновниця Diva...


Сучасний погляд на українські традиції: чому варто відвідати...


Читайте також
Популярні матеріали