Повернення Фібі Файло та нова колекція Bottega Veneta: головні модні інтриги 2022 року

Чого очікувати від брендів

Яким буде 2022 рік для модної індустрії? Весь fashion-світ чекає на нову колекцію Матьє Блазі для Bottega Veneta, кутюрне шоу Jean Paul Gaultier чи на повернення засновниці інтелектуального одягу Фібі Файло. Так само цікаво, чи внесе пандемія свої корективи в перебіг тижнів моди та показів відомих дизайнерів.

Про головні інтриги fashion-індустрії ми розповімо в цьому матеріалі.

Колекція Матьє Блазі для Bottega Veneta

Деніел Лі був креативним директором Bottega Veneta протягом трьох років.  Він зробив бренд одним із найбажаніших у світі, тому його звільнення з посади стало сенсацією для всієї модної індустрії.  Тепер пост обійняв Матьє Блазі, який раніше був правою рукою Деніела Лі.  До того ж він навчався у Фібі Файло і вигадав розшиті кристалами маски для Maison Margiela.  Першу колекцію для Bottega Veneta Матьє Блазі представить 26 лютого.

Кутюрна колекція Гленна Мартенса для Jean Paul Gaultier

Два роки тому французький дизайнер Жан-Поль Готьє заявив, що кутюрні колекції для його бренду створюватимуть запрошені дизайнери.  Першою стала Читосе Абе, а другим буде бельгієць Гленн Мартенс.  Ще у 2010 році Жан-Поль Готьє прийняв його на посаду молодшого дизайнера жіночих колекцій.  Торік Гленн Мартенс обійняв посаду креативного директора Diesel і вже встиг створити першу колекцію для бренду.  Нове кутюрне шоу для Jean Paul Gaultier потрібно переглянути всім.

Повернення Фібі Файло

У 2020 році з`явилися чутки про те, що креативний директор Chloé і Celine Фібі Файло відкриває власний бренд.  Каньє Вест лише підігрів чутки, коли виступив на фестивалі Coachella у шовковій піжамі з весняної колекції Celine 2011 року.  Сама ж манія на інтелектуальну моду Фібі Файло триває вже 8 років — відколи креативна директорка пішла в тінь.

Рік трилаборацій

Торік бренди сміливо робили колаборації — наприклад, BalenciGucci, Fendace та The North Face x Gucci.  Цього року Каньє Вест та Демна Гвасалія оголосили про запуск трилаборації Yeezy Gap Engineered, хоча Gap швидше виступає майданчиком для співпраці, а не повноцінним учасником.  Сучасна мода диктує нові правила: двох брендів уже замало, тому потрібно залучати більше учасників для успішних кампаній.

Кінець червоним доріжкам та нагородженням офлайн?

2021 року «Золотий глобус» повернув червоні доріжки в офлайн-форматі.  Цього разу не було ані доріжки, ані трансляції, ані гостей.  Важливі події постійно переносять через ускладнення, пов`язані з пандемією, або ж запроваджують низку обмежень для учасників.  Така ситуація, найімовірніше, не сподобається кутюрним брендам.  У 2021 році висока мода показала себе знову — наприклад, класичний Dior і експериментальний Schiaparelli.  І якщо звичних церемоній не буде, модним будинкам, особливо лише початківцям, треба думати, які піар-ходи використовувати для майбутнього успіху.

Реклама

Популярні матеріали

Українська кухня: веганські рецепти на сніданок, обід і вечерю...


Чай з кульбаби: корисні властивості, правила приймання та...


Old money — естетика, яка ніколи не вийде з моди: складаємо образи...


Читайте також
Популярні матеріали