10 польських модних брендів, які заслуговують на вашу увагу

Від гучних імен до зовсім молодих марок

Від початку повномасштабної війни чи не найпотужнішою виявилася підтримка України з боку Польщі — країни, яка прихистила в себе понад 3,8 мільйона українців і продовжує це робити до сьогоднішнього дня. Ми не втомлюємося дякувати польській владі й польському народу і з великим інтересом знайомимося ближче з літературою, музикою, beauty-індустрією та модою сучасної Польщі.

У той час, коли більшість українців перетнули кордон з мінімальною кількістю речей у своїй тривожній валізі, знайомство з польськими fashion-брендами набуває особливої актуальності. ELLE.UA пропонує свої 10 основних марок.

Reserved

Бренд Reserved належить групі LPP S.A. (найбільшому польському виробнику одягу в Центральній та Східній Європі), куди також входять бренди House, Cropp, Mohito, Sinsay. По всьому світу Reserved має понад 460 магазинів, а кількість предметів одягу, що продається щороку, перевищує 210 мільйонів. У своїх колекціях бренд намагається якнайшвидше задовольнити потреби клієнтів, саме тому поєднує класичний стиль з оригінальними деталями, натхненими подіумною модою, та альтернативними пропозиціями від інфлюенсерів. Reserved випускає жіночі, чоловічі та дитячі колекції, а також екологічно свідому лінійку Eco Aware та розроблену з високоякісних тканин колекцію Premium.

Magda Butrym

Майстерність відіграє важливу роль у світі Magda Butrym. Діяльність бренду зосереджена на глибоко вкоріненій традиції співпраці з місцевими польськими майстрами, які створюють вручну унікальні тканини, вишивки, мереживо та плетіння. Завдяки індивідуальному підходу речі Magda Butrym вважаються такими цінними та нішевими. Однією з перших клієнток бренду стала Кім Кардаш’ян, котра в одному з паризьких ресторанів звернула увагу на спідницю, в якій була Магдалена Бутрим. Звісно, це була спідниця з колекції Magda Butrym. За вісім років шанувальницями романтичних речей, натхнених ретростилістикою, стали Аня Рубік, Емілі Ратаковські, Адріана Ліма, Дженніфер Лопес. Бренд вдало міксує в своїх колекціях жіночність із маскулінними елементами: квітковий принт із широкими плечима, гламурні тканини зі складним кроєм тощо.

THE MANNEI

Бренд, заснований два роки тому польсько-йорданською стилісткою Сарою Боруц Манней, акцентує увагу на класиці із сучасним ухилом, яка ідеально вписується в повсякденне життя. Сімейна компанія, яка виготовляє речі в локальних швейних майстернях, прагне створювати позачасовий одяг, який можна передавати з покоління в покоління. Особлива увага приділяється якості тканин та актуальним силуетам. Зовсім швидко THE MANNEI вийшов на світову арену. Сьогодні його дублянки, костюми та топи носять Леоні Ханне, Ельза Госк, Гейлі Бібер та Кендалл Дженнер.  

LEBRAND

Пауліна Пишкевич, засновниця і креативна директорка бренду, шукала одяг, який би поєднував позачасову елегантність із міським стилем, функціональність із задоволенням і радістю. Її мета полягала у створенні колекцій, які не втратять актуальності наступного сезону. При цьому прагматичне сприйняття одягу не виключало творчого підходу до його створення. У дизайні LEBRAND по-сучасному поєднуються контрасти: чоловічий характер ретельно зшитих костюмів і пальто врівноважується м’якими тканинами та ніжними кольорами, а простий мінімалістичний крій доповнюється графічним принтом чи виразними акцентами на аксесуарах. У колекціях LEBRAND є багато повторюваних моделей, які можна використовувати для створення якісної бази, яка ніколи не виходить з моди. Це і костюми з легкої вовни, і бавовняні сорочки, і джинсові комплекти.

MAWO

Слово MAWO є омонімом польського MAŁO, що означає «мало», і втілює відданість бренду мінімалізму в усіх сенсах: непідвладний часу дизайн, невеликі тиражі, мінімальне використання природних ресурсів. Сорочки бренду виготовлені зі 100%-но органічної турецької бавовни із сертифікатом GOTS. Це означає, що процес виробництва тканини ретельно контролюється з початку і до кінця, тобто жодного використання шкідливих хімічних речовин, обов’язкова обробка ґрунту та на 94% менше викидів парникових газів. Глобальна місія MAWO — показати світу, що шанобливе ставлення до природи і любов до одягу не повинні бути взаємовиключними поняттями.

ROSA Gold Chains

Засновниця бренду Агнешка Роза закінчила факультет архітектури у Варшавському політехнічному університеті, що дозволило їй поглянути на дизайн ювелірних виробів з нестандартного боку. Імпульс до творчості дизайнерка шукає в природі та мистецтві, зокрема в картинах Константіна Бранкузі, Карла Блоссфельдта, Іва Кляйна, однак завжди уникає буквальності й постійно знаходить нові рішення. Сьогодні ROSA — це сімейний бізнес із групою друзів, які розділяють спільні цінності, повагу до природи та соціальну відповідальність. З 2012 року бренд неодноразово з’являвся на сторінках глянцевих видань ELLE, Vogue та L’Officiel, а в 2020 році здобув престижну премію Elle Style Awards у категорії «Мода». Прикраси Rosa Chains носять ікони стилю — Бланка Міро, Джен Вандерс, Еймі Сонг.

AFFAIR

Affair з’явився на світ 2018 року завдяки дружбі дизайнерки Александри Дубінської та закоханої в моду юристки Марти Крисяк. Саме тому кожна річ бренду — натхнена жіночою енергією, красою дружби та унікальними емоціями, які жінки дарують одна одній. Комфортний і жіночний одяг Affair сміливо можна міксувати між собою, поєднувати на перший погляд непоєднуване і давати волю своїй уяві. Романтичну сукню можна носити з ковбойками вдень, а ввечері додати до неї масивні сережки, помаду та тендітні босоніжки й вибігти на келих вина з друзями в зовсім іншому образі. Affair в усьому прагне до ідеальності, тому для кожної колекції створює власні унікальні принти, натхнені квітами. Наразі у візерунках бренду представлені: маки, конюшина, волошки та айстри.

Local Heroes

Local Heroes був заснований 2013 року як невелика компанія з виробництва футболок, однак зовсім скоро він перетворився у молодіжний бренд із повним асортиментом вуличного одягу. Значно сприяв розвитку локальної марки зірковий клієнт Джастін Бібер, який з’явився у соцмережах у футболці з надписом Doing Real Stuff Sucks. Так за одну ніч Local Heroes став брендом зі світовим ім’ям, а засновниці потрапили на MTV та обкладинки глянцевих видань.

COASTAL

Бренд купальників натхнений проведенням часу в океані та на природі. Мета команди COASTAL — створити спільноту, орієнтовану на стійкий розвиток. Кожен комплект бренду — це спосіб знайти однодумців і встановити з ними зв’язок. «Ми розуміємо необхідність збереження нашої планети, тому робимо все можливе, щоб мінімізувати свій слід, створювати речі для активних пригод, які служитимуть вам довго без шкоди навколишньому середовищу», — зазначають у COASTAL. Бренд також співпрацює з організаціями, які роблять добрі справи: робить пожертви, волонтерить та використовує свій голос, щоб допомогти спільноті екосвідомих.

PARIS+HENDZEL

Заснований у 2013 році Paris+Hendzel створює капелюхи вручну з матеріалів найвищої якості та з максимальною увагою до деталей. Товари виробляються невеликими партіями, що робить їх унікальними. До постійної колекції бренду увійшли солом’яні козирки, капелюхи-відра та низка інших літніх варіантів на будь-який смак: Gambler, Teardrop і Canotier. У лінійці також є дві панамки (біла та коричнева), сплетені з натуральної еквадорської соломи, прикрашені шкіряними ремінцями, золотими заклепками та тисненим золотим логотипом.


Реклама

Популярные материалы

Національна спадщина: 5 забутих страв української кухні


10 кінопрем’єр грудня, які варті уваги


«Наша мета — показати за кордоном гідний український продукт»....


Читайте також
Популярні матеріали