Креативний директор бренду Bottega Veneta Матьє Блазі проголосив колекцію минулого сезону завершенням своєї італійської трилогії. На весну 2024 року він готував дещо нове, і перша підказка надійшла разом із запрошенням на показ. Усередині коричневої картонної коробки був компас на шкіряному ремінці, з картою світу на лицьовій стороні під голками. А моделі дефілювали подіумом, який нагадував мапу світу. Гості збиралися у подорож.
Хоча перша модель була одягнена в old fashioned купальник і несла велику «солом’яну» сумку зі шкіри з плетінням інтречіато, це не була колекція для відпочинку у тому сенсі, в якому ми її можемо уявити. Ідея цієї колекції — велика подорож, у тому числі й до самопізнання.
За лаштунками Блазі пояснив це так: «Ідея полягала в тому, щоб поєднати світи. Ми черпали натхнення буквально з усього світу: Південна Америка, Південно-Східна Азія, Бретань, Сицилія... Ми намагалися змішати їх, щоб створити якусь нову культуру».
Дизайнер, як завжди, сфокусований на ускладнених та вишуканих силуетах звичних речей та преміальній якості ручної роботи, в тому числі, звичайно, зі шкірою. На подіумі ми побачили втілення ідеї мандрів у бахромі, твідових плащах, величезних сумках-шоперах та рюкзаках, принтах, що нагадують джунглі або пірʼя різноколірних птахів, купальні костюми з шортами, в`язані гачком сукні з рафії з гігантськими помпонами, як рибальські сітки. Це був один з тих випадків, коли дуже хотілося, щоб на показі була інформація про тканини, з яких виготовлений одяг, і техніки, використані для його створення, як легенда на карті.