Якщо ще у перші роки третього тисячоліття ми були б здивовані, побачивши на червоній доріжці або подіумі чоловіка у спідниці, то останні роки змінили не лише наше уявлення про модні норми, а мислення загалом. Те, що раніше було розмежоване рамками гендеру, стало загальноприйнятим і зрозумілим, а знаменитості та дизайнери світового рівня лише доводять це.
Відтепер агендерний одяг створюють чи не всі великі модні будинки: Dior, Gucci, Saint Laurent, Burberry та багато інших. Унісекс вироби є й в українських брендів, зокрема у Feb. Такі речі як спідниці у чоловічому гардеробі популяризують не лише бренди, а й зірки, серед яких Джейден Сміт, Джаред Лето, Роберт Паттінсон, Бред Пітт, Джордан Кларксон, Кід Куді, Він Дізель і багато інших.
Говорячи про розширення модних кордонів, звісно, неможливо не згадати Гаррі Стайлса — сучасну ікону попмузики та стилю. Саме він підніс гендерно нейтральну моду на новий рівень і став обличчям «нової маскулінності». Співака досить часто можна побачити не лише у спідницях, а й у сукнях, прозорих блузах чи з перлинними прикрасами.
Кожен модний сезон робить агендерну моду дедалі різноманітнішою, що особливо відображається під час показів чоловічих колекцій на Тижнях моди. Цього разу особливо відзначилися Louis Vuitton із пишними спідницями максі з фатину, Thom Browne з міні- та мідіспідницями на низькій посадці, Amato Couture з актуальним зараз металіком та багато інших брендів.
Щодо streetstyle, то тут процвітає тренд на перлини. Аксесуари, які стереотипно вважають виключно жіночими, тепер дуже люблять стильні чоловіки зі всього світу.