Декілька днів тому відбувся Paris Fashion Week, де бренди представили колекції сезону весна-літо 2025. Цю знакову подію відвідала Tania Dudu та поділилася власними спостереженнями, натхненням і новими іменами.
_(2)_(2).jpg)
Коли ми аналізуємо колекції чи тренди прийдешніх сезонів, зазвичай орієнтуємося на одні й ті самі бренди. Цього ж разу я хочу представити широкій публіці незалежних виробників та імена, які стали для мене відкриттям і справили неабияке враження. Париж виявився справжньою Меккою для молодих брендів і талановитих дизайнерів.
.jpg)
Ph: Natali Irzhavska
ROKH
З брендом Rokh я знайома давно, адже вони декілька сезонів поспіль є учасниками PFW. Бренд заснований у 2016 році. Складний крій у поєднанні з мінімалізмом, гра шарів та силуетів, від яких неможливо відірвати погляд. У новій колекції Hwang досліджував можливості тканини, що яскраво виражено в топі з троянд, складених з тонких смужок шифону.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
AKRIS
Неймовірна весняно-літня колекція Akris однозначно серед моїх фаворитів. Дизайнера надихнула Італія та епоха Відродження. Готична зала у поєднанні з легкими тканинами та пастельними кольорами виглядала дуже гармонійно. Мої улюблені образи — ніжно-рожевий костюм із глибоким вирізом та тренч максі зі спідницею з бахромою.
_(34).jpg)
_(27).jpg)
.jpeg)
.jpeg)
SACAI
Колекція Sacai є втіленням філософії бренду — жіноча сила в поєднанні з чоловічою естетикою: маскулінні жакети та жилети, з-під яких видніється романтична блуза, шифонова сукня з рюшами в комбінації з грубуватим взуттям. Одним словом, не обійшлося без французького шику. Колекція вийшла на 25-ту річницю бренду.
_(25).jpg)
_(11).jpg)
.jpg)
.jpg)
PETER DO
Peter Do — американський дизайнер з амбіціями та динамікою, які стали основною причиною створення власного бренду (раніше він працював у Celine). За досить короткий період бренд став популярним серед знаменитостей. Щоб пояснити серйозність підходу до створення колекції, наведу лише один факт: дизайнер вивчав техніку фарбування тканин у Таїланді. Візерунок омбре на прозорій тканині має магнетичний ефект. Місце проведення та подарунок — флакон з індивідуальним ароматом — лише підсилили відчуття та емоції від колекції.
_(17).jpg)
_(11).jpg)
_(10).jpg)
UMA WANG
Uma Wang асоціюється з авангардизмом та мінімалізмом. У її монохромних образах простежується збереження пропорцій жіночого тіла, а про спину Uma Wang говорять, як про витвір мистецтва. Драпірування та мікс фактур створюють потрібні об’єми. У мене від жодного показу не було таких мурашок: Американський собор, приглушене світло, неймовірний одяг та ідеальна музика, яка довершувала ансамбль.





CARVEN
Carven — французький бренд з історією, який повертає собі місце під сонцем. Попередня колекція спричинила справжній фурор: у кожній третій добірці трендів був образ чи одяг від Carven. Цього сезону колекція була представлена у квартирі, яка тепер є резиденцією бренду, де колись створювала вироби сама засновниця. Мінімалістичні образи в нейтральних кольорах з елементами бахроми та акцентом на складному крої.
_(11).jpg)
_(4).jpg)
_(5).jpg)
_(11).jpg)
ISSEY MIYAKE
Здається, вище я вже згадувала про улюблену колекцію? Але, все ж таки, це колекція Issey Miyake. Дизайнер родом зі Сходу, однак багато перейняв із західної культури та вдало поєднав ці два світи у власному бренді. Найбільш sustainable показ: паперова сумочка, тканина з конопляної суміші, стільці зі спресованого паперу, музичне оформлення — шум природи. Однак, крім концептуальної основи, одяг у пастельних відтінках та його стилізація не залишать байдужими навіть тих, хто не близький до моди.
_(10).jpg)
_(2).jpg)
_(1).jpg)
_(12).jpg)
ATLEIN
Почати огляд наступної колекції я б хотіла з фрази, яка фігурує в рецензії: «Я дизайнер для жінок, тому не можу пройти осторонь теми фемінізму». Цього разу мене захопило поєднання кольорів та драпірування як основний елемент виробів, а ця блуза без застібок тепер не дає мені спокійно спати.
_(3).jpg)
_(3).jpg)
_(2).jpg)
_(3).jpg)
MARIE ADAM-LEENAERDT
Marie Adam-Leenaerdt — бельгійська дизайнерка, яка представила світу лише три колекції, але жодна з них не залишить вас без емоцій. Контраст — мій улюблений стилістичний прийом, коли тебе змушують по-іншому поглянути на стандартні речі. Котоновий тренч та сукня/футболка в стилі 20-х у сірих тонах і з найпростіших тканин набувають зовсім іншого вигляду у виконанні Adam-Leenaerdt.
_(2).jpg)
_(1).jpg)
.jpg)
_(2).jpg)
ALAINPAUL
Один з найкрасивіших стайлінгів колекції. Нова глава багатошаровості не схожа на Miu Miu чи інший бренд. Жіночно та свіжо. Ніщо не відвертало увагу від одягу: ні масштабна локація, ні концептуальне шоу. Дизайнер достатньо молодого бренду мав великий досвід роботи в fashion-індустрії з такими брендами, як Vetements та Louis Vuitton.
_(4).jpg)
_(1).jpg)
_(2).jpg)
MAME KUROGOUCHI
Mame Kurogouchi представляє гармонійне поєднання мінімалізму та елегантності, з`єднуючи елементи східної та західної культур. Асиметричне драпірування та оригінальний крій формують ДНК бренду, яке проходить через усі колекції.
_(3).jpg)
.jpg)
.jpg)
NEHERA
Як приємно спостерігати, коли бренди переносять свою культуру чи спадщину на колекції. Бруталізм як архітектурна течія надихнув дизайнерів з Братислави. Колекція достатньо мінімалістична, якщо порівнювати з попередніми, але справжнім акцентом є тканини та принти у формі тріщин на спорудах того часу.
_(3).jpg)
_(1).jpg)
.jpg)
_(2).jpg)
CO
Динамічна колекція розкриває життя жінки, яка перебуває в постійному русі у швидкому потоці життя. Мікс фактур та форм, які складені наче оригамі, перехоплює дух. Я вже в уяві малюю, куди б одягла перший образ від бренду CO.
_(4).jpg)
.jpg)
.jpg)
_(2).jpg)
GAUCHERE
Презентація бренду Gauchere у самому серці Парижа. Я понад годину розглядала одяг, вивчаючи кожну деталь. Мінімалістичні бренди найбільше уваги приділяють тканинам та крою, і те й інше на висоті!
.jpg)
.jpg)