Незалежні бренди на Paris Fashion Week: нові імена та свіжі ідеї

Розповідає стилістка Тетяна Дуду

Декілька днів тому відбувся Paris Fashion Week, де бренди представили колекції сезону весна-літо 2025. Цю знакову подію відвідала Tania Dudu та поділилася власними спостереженнями, натхненням і новими іменами.

Коли ми аналізуємо колекції чи тренди прийдешніх сезонів, зазвичай орієнтуємося на одні й ті самі бренди. Цього ж разу я хочу представити широкій публіці незалежних виробників та імена, які стали для мене відкриттям і справили неабияке враження. Париж виявився справжньою Меккою для молодих брендів і талановитих дизайнерів.

Ph: Natali Irzhavska

ROKH

З брендом Rokh я знайома давно, адже вони декілька сезонів поспіль є учасниками PFW. Бренд заснований у 2016 році. Складний крій у поєднанні з мінімалізмом, гра шарів та силуетів, від яких неможливо відірвати погляд. У новій колекції Hwang досліджував можливості тканини, що яскраво виражено в топі з троянд, складених з тонких смужок шифону.

AKRIS

Неймовірна весняно-літня колекція Akris однозначно серед моїх фаворитів. Дизайнера надихнула Італія та епоха Відродження. Готична зала у поєднанні з легкими тканинами та пастельними кольорами виглядала дуже гармонійно. Мої улюблені образи — ніжно-рожевий костюм із глибоким вирізом та тренч максі зі спідницею з бахромою.

SACAI

Колекція Sacai є втіленням філософії бренду — жіноча сила в поєднанні з чоловічою естетикою: маскулінні жакети та жилети, з-під яких видніється романтична блуза, шифонова сукня з рюшами в комбінації з грубуватим взуттям. Одним словом, не обійшлося без французького шику. Колекція вийшла на 25-ту річницю бренду.

PETER DO

Peter Do — американський дизайнер з амбіціями та динамікою, які стали основною причиною створення власного бренду (раніше він працював у Celine). За досить короткий період бренд став популярним серед знаменитостей. Щоб пояснити серйозність підходу до створення колекції, наведу лише один факт: дизайнер вивчав техніку фарбування тканин у Таїланді. Візерунок омбре на прозорій тканині має магнетичний ефект. Місце проведення та подарунок — флакон з індивідуальним ароматом — лише підсилили відчуття та емоції від колекції.

UMA WANG

Uma Wang асоціюється з авангардизмом та мінімалізмом. У її монохромних образах простежується збереження пропорцій жіночого тіла, а про спину Uma Wang говорять, як про витвір мистецтва. Драпірування та мікс фактур створюють потрібні об’єми. У мене від жодного показу не було таких мурашок: Американський собор, приглушене світло, неймовірний одяг та ідеальна музика, яка довершувала ансамбль.

CARVEN 

Carven — французький бренд з історією, який повертає собі місце під сонцем. Попередня колекція спричинила справжній фурор: у кожній третій добірці трендів був образ чи одяг від Carven. Цього сезону колекція була представлена у квартирі, яка тепер є резиденцією бренду, де колись створювала вироби сама засновниця. Мінімалістичні образи в нейтральних кольорах з елементами бахроми та акцентом на складному крої.

ISSEY  MIYAKE

Здається, вище я вже згадувала про улюблену колекцію? Але, все ж таки, це колекція Issey Miyake. Дизайнер родом зі Сходу, однак багато перейняв із західної культури та вдало поєднав ці два світи у власному бренді. Найбільш sustainable показ: паперова сумочка, тканина з конопляної суміші, стільці зі спресованого паперу, музичне оформлення — шум природи. Однак, крім концептуальної основи, одяг у пастельних відтінках та його стилізація не залишать байдужими навіть тих, хто не близький до моди.

ATLEIN 

Почати огляд наступної колекції я б хотіла з фрази, яка фігурує в рецензії: «Я дизайнер для жінок, тому не можу пройти осторонь теми фемінізму». Цього разу мене захопило поєднання кольорів та драпірування як основний елемент виробів, а ця блуза без застібок тепер не дає мені спокійно спати.

MARIE ADAM-LEENAERDT

Marie Adam-Leenaerdt — бельгійська дизайнерка, яка представила світу лише три колекції, але жодна з них не залишить вас без емоцій. Контраст — мій улюблений стилістичний прийом, коли тебе змушують по-іншому поглянути на стандартні речі. Котоновий тренч та сукня/футболка в стилі 20-х у сірих тонах і з найпростіших тканин набувають зовсім іншого вигляду у виконанні Adam-Leenaerdt.

ALAINPAUL 

Один з найкрасивіших стайлінгів колекції. Нова глава багатошаровості не схожа на Miu Miu чи інший бренд. Жіночно та свіжо. Ніщо не відвертало увагу від одягу: ні масштабна локація, ні концептуальне шоу. Дизайнер достатньо молодого бренду мав великий досвід роботи в fashion-індустрії з такими брендами, як Vetements та Louis Vuitton.

MAME KUROGOUCHI

Mame Kurogouchi представляє гармонійне поєднання мінімалізму та елегантності, з`єднуючи елементи східної та західної культур. Асиметричне драпірування та оригінальний крій формують ДНК бренду, яке проходить через усі колекції.

NEHERA

Як приємно спостерігати, коли бренди переносять свою культуру чи спадщину на колекції. Бруталізм як архітектурна течія надихнув дизайнерів з Братислави. Колекція достатньо мінімалістична, якщо порівнювати з попередніми, але справжнім акцентом є тканини та принти у формі тріщин на спорудах того часу.

CO

Динамічна колекція розкриває життя жінки, яка перебуває в постійному русі у швидкому потоці життя. Мікс фактур та форм, які складені наче оригамі, перехоплює дух. Я вже в уяві малюю, куди б одягла перший образ від бренду CO.

GAUCHERE

Презентація бренду Gauchere у самому серці Парижа. Я понад годину розглядала одяг, вивчаючи кожну деталь. Мінімалістичні бренди найбільше уваги приділяють тканинам та крою, і те й інше на висоті! 


Реклама

Популярні матеріали

Пампухи до Різдва: готуємо традиційну українську страву


Новорічний френч: трендовий святковий манікюр


Це база: чорні пуховики, які ніколи не вийдуть з моди


Читайте також
Популярні матеріали