Шанувальники Тижнів моди вже звикли до прямих трансляцій кожного шоу та безлічі світлин колекцій, що з’являються одразу ж опісля. Гості показів натомість щоразу хапаються за свої смартфони, щоб відзняти найцікавіші луки, продемонстровані дизайнерами, та опублікувати їх у своїх соцмережах, тим самим показавши власний вплив і гордість за отримане запрошення. У цьому потоці контенту з модних подій Мері-Кейт та Ешлі Олсен видозмінили правила й заборонили будь-яку зйомку на їхньому новому шоу The Row, немовби знову довівши, що одяг бренду — не для всіх.
«Ми люб’язно просимо вас утримуватися від запису та поширення будь-якого контенту під час показу», — зазначив бренд у своїй заяві перед шоу.
Однак, щоб гості все ж мали змогу закарбувати свої враження та вподобані образи, для них підготували записники, що одразу ж нагадало про модні покази минулих епох.
Попри те що всі ми з нетерпінням чекали хоча б якихось натяків на продемонстровані луки після показу, світлини колекції з’явилися лише за декілька днів. Знята на плівкову камеру, лінійка стала справжнім втіленням «тихої розкоші» у прямому й переносному сенсі. Бренд залишився вірним своєму ДНК і тому духу, який він проносить крізь усі колекції, тож серед нових речей вкотре панували мінімалістична естетика, елегантні силуети й витончені деталі.
Сестри Олсен вирішили зробити акцент на силуетах і нейтральній колірній палітрі — чорних, бежевих, сірих, молочних і гірчичних відтінках. На фото з’явилися пишні тренчі А-подібного фасону, об’ємні сірі пальта прямого крою, фактурні плісировані спідниці, сукні з бахромою та пір’ям, вільні брючні костюми із сяйливими елементами та шуба, яку підв’язував шарф із яскравими червоними китицями.
З аксесуарів бренд зосередився на чорних тюрбанах із золотими ромбами, шапках із помпоном і металевими деталями та масивних спіральних сережках. Серед взуття відмічаємо класичні чорні туфлі-човники, балетки з бантиками й кросівки.