Must-know: 10 ключових питань fashion-стилісту

Fashion is my profession 

Хто такий fashion-стиліст? Чому попит на цю професію зростає у геометричній прогресії? Та яка робота стоїть за красивою глянцевою картинкою? Ми зазирнули за лаштунки цієї професії разом із Веронікою Лемле, яка поділилася з нами власним досвідом та думками. 

Вероніка Лемле — fashion-стиліст з Нью-Йорку та модельний коуч, чию школу позування IMA Lemle закінчили більше ніж 2000 моделей. 

Model — Renata Gubaeva, photographer — Oleg Ti

1. ПРО АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОФЕСІЇ 

Сучастний світ стає все більш візуальним та вибагливим щодо контенту. Просто красивої картинки стає недостатньо. Зображення повинно чіпляти, зацікавлювати та мотивувати натиснути на лайк або на кнопку «перейти на сайт». Саме тому бренди, шоубізнес та видання постійно перебувають у пошуку нових талантів. Попит породжує пропозицію, професійних fashion-стилістів стає все більше.

Просто красивої картинки стає недостатньо.

Ця професія співзвучна багатьом, хто полюбляє шопінг та отримує задоволення від створення візуальних образів. Для таких особистостей вона є органічною і бажаною. Проте, як і будь-яка сфера діяльності, вона має свою специфіку та підводні камені. Але головне — пам’ятати: щоб досягти успіху, потрібно впевнено та сміливо крокувати у заданому напрямі та багато працювати для вдосконалення майстерності.

Model — Sakura Remsen, photographer — Ryan Arnell

2. ПРО ПРИХІД У ПРОФЕСІЮ

Моя історія відрізняється від класичної. Я прийшла в індустрію моди через парфумерію. Я працювала топменеджером у провідному міжнародному косметичному бренді, і ми регулярно їздили до Парижу на презентації ароматів Chanel, Dior, Yves Saint Laurent та ін. 

Якось я побувала в замку Salvatore Ferragamo у Флоренції та познайомилася з його спадкоємцями, які зараз очолюють бренд. Я була в захопленні від цієї поїздки та від усвідомлення того факту, що в сім`ї Феррагамо понад 300 запатентованих моделей взуття. Це мене дуже вразило і надихнуло! 

Я прийшла в індустрію моди через парфумерію. 

Слухаючи лекції та відвідуючи презентації від легендарних брендів, я усвідомлювала, що хочу стати частиною цього світу. Я розуміла, що парфумерія — це не зовсім моє. Мене вабила професія fashion-стиліста, і я зробила крок назустріч своєму душевному пориву! Так, у мене почався новий етап життя, і я опинилася у Нью-Йорку. 

Model — Brooks Nader, photographer — George Li

3. ПРО ОСВІТУ

Я за те, щоб спочатку здобути освіту, а потім називати себе експертом. Тому в мене кілька профільних освіт. Перша — школа дизайну Parsons, друга — від холдингу Elle.

Я за те, щоб спочатку здобути освіту, а потім називати себе експертом.

У Нью-Йорку інший підхід: вранці прокинувся, вирішив, що ти стиліст, і працюєш стилістом. Диплом про освіту ніхто запитувати не буде. Можливо, саме тому мені вдалося швидко посісти своє місце у fashion-індустрії, адже моя освіта підкріплена дипломами провідних шкіл.

Model — Renata Gubaeva, photographer — Oleg Ti

4. ПРО ПЛЮСИ ТА МІНУСИ

Звісно, плюсів значно більше. По-перше, це робота з творчими людьми, командами, селебриті, які здатні надихати! Наприклад, нещодавно у мене була зйомка з Мей Маск (мамою Ілона Маска), де я працювала в команді стилістів. Ця жінка мене надзвичайно надихнула, вона неймовірна! 

По-друге, це сам креативний процес, який робить тебе причетним до чогось прекрасного. Це схоже на створення мистецького полотна, де відчуваєш себе художником. 

Нещодавно у мене була зйомка з Мей Маск. Ця жінка мене надзвичайно надихнула, вона неймовірна! 

Головний мінус — це кількість речей, які потрібно привезти на зйомку. Наприклад, для editorial потрібно 6-8 образів. Тому на роботу доводиться їздити з величезними валізами. Зараз я профі з пакування валіз. Можу за 30 секунд спакувати та розпакувати тонну речей. (Сміється.)

Model — Sakura Remsen, photographer — Ryan Arnell

5. ПРО FASHION-ЗЙОМКИ ДЛЯ ЖУРНАЛІВ

Будь-яка fashion-зйомка починається з ідеї, оформленої у презентацію, та мудборда. Якщо ідея затверджена, наступний етап — підбір команди. Для авторитетних видань це вкрай важливо, адже від цього залежить якість кінцевого продукту. 

Далі йде зйомка, відбір фото та постпродакшн. Іноді від моменту зйомки до публікації проходить 4-6 місяців. Професійні fashion-видання знімають контент задовго до того, як вони з`являться на сторінках глянцю чи у digital. Так працює вся fashion-індустрія.

Model — Sakura Remsen, photographer — Ryan Arnell

6. ПРО FASHION-ЗЙОМКИ ДЛЯ БРЕНДІВ

Якщо для видання у першу чергу важливо продемонструвати ідею в рамках трендів, то для бренду — розповісти історію в рамках свого ДНК. Fashion-зйомки — це візуальна мова. За допомогою фото- та відеоконтенту дизайнер та його команда розповідають історії. Це спосіб спілкуватися зі своєю аудиторією, транслювати їй своє бачення сьогодення. 

Model — Renata Gubaeva, photographer — Oleg Ti

7. ПРО РОБОТУ В КОМАНДІ 

Від складу команди залежить кінцевий результат. Кожен учасник команди на це впливає. Для мене одним з найбільш корисних досвідів була співпраця із зірковим канадським фотографом Майком Руїсом. Було цікаво спостерігати за тим, як він поводиться на знімальному майданчику та яким чином вибудовує процес. 

Від складу команди залежить кінцевий результат. 

Люблю працювати з досвідченими моделями, такими як Брукс Надер, бо це теж дуже впливає на фінальну картинку. З професійної точки зору процес позування для мене важливий, оскільки я за сумісництвом є модельним коучем. 

Model — Brooks Nader, photographer — George Li

8. ПРО ЛАЙФХАКИ

  • У кожного fashion-стиліста має бути валіза, де є все — від силіконових наліпок на груди до базової білизни, ножиць, прищіпок та ниток. Ніколи не знаєш, коли все це може знадобитися, проте іноді це рятує ситуацію.
  • Наявність різних шматків тканини — від сітки до мережива — може зробити кадр набагато цікавішим. 
  • Якщо щось пішло не так з нижньою частиною образу — робіть fashion beauty, портрет з елементами одягу та аксесуарів. Тоді в кадрі залишаються макіяж, зачіска, аксесуари та верхня частина образу, а модель може навіть не перевдягати джинсів. 

Model — Sakura Remsen, photographer — Ryan Arnell

9. ПРО СПІВПРАЦЮ ЗІ ЗНАМЕНИТОСТЯМИ

Я тільки починаю працювати у цьому напрямі. Наразі серед моїх клієнтів — американська співачка Lisa Lisa, зірка 1980-х, та японська попспівачка Shihori, для якої я стилізувала кліп. 

В індивідуальному стилі потрібно враховувати особливості іміджу, спосіб життя знаменитості та місце, для якого створюється образ. Одна справа — створювати образ співачці для музичного кліпу, і зовсім інша — на червону доріжку. 

Model — Severine Keimig, photographer — Ryan Arnell

10. ПРО ЛЮБОВ ДО ПРОФЕСІЇ

Професія fashion-стиліста — це мій свідомий вибір. Кожного дня я займаюся тим, що гріє серце і надихає на досягнення нових вершин! Тут я самореалізуюся та внутрішньо наповнююся. Це на 100% моя стихія. 

Професія fashion-стиліста — це мій свідомий вибір. 

Всім, хто задумується над тим, щоби спробувати свої сили у цьому напрямі, варто відповісти на питання: «Від цієї думки моє серце починає битися частіше?» Якщо так, сміливо йдіть у професію, вона вас чекає! 

 


Реклама

Популярні матеріали

Які босоніжки нам потрібні цієї весни


«Діамант — найгарніша і найбажаніша інвестиція»: засновниця Diva...


Сучасний погляд на українські традиції: чому варто відвідати...


Читайте також
Популярні матеріали