Метафорична сила моди в колекції Dior FW 2025/26

Переосмислення кодів модного дому через театралізоване шоу

У Парижі офіційно стартував Тиждень моди, що стане останнім акордом у марафоні, за яким ми спостерігали упродовж двох місяців. Одним із перших брендів, який запросив гостей на своє унікальне шоу сезону осінь-зима — 2025/26, став Dior.

До роботи над новим показом Марія Грація К’юрі запросила американського режисера й драматурга Роберта Вілсона, який спеціально для модного дому створив театралізоване дійство, присвячене роману Вірджинії Вульф «Орландо». Цього разу шоу пройшло в саду Тюїльрі: звичайний подіум перетворився на своєрідну арену, на якій упродовж всього часу виринали несподівані декоративні елементи — від птеродактиля та метеоритів, що опускалися зі стелі, до пари й масивних айсбергів, повз які крокували моделі. 

Першою на подіум вийшла дівчина в невагомій мінісукні з тюлю, яку доповнювали ефірні рюші й високий комір. Вона сіла на гойдалку, всуціль прикрашену написами Once upon a time, що з’явилася прямо посеред майданчика. Згодом пролунав голос, що повторив цю ж фразу та ознаменував початок 20-хвилинного дійства. 

Сама колекція стала певним переосмисленням метафоричної сили моди, запропонувавши низку образів, що межували між сучасністю й різними історичними епохами. Марія Грація К’юрі традиційно звернулася до архівів дому, щоб віддати данину поваги своїм попередникам.

«Вам потрібно дивитися в минуле і водночас рухатися в майбутнє, працювати над цими посиланнями з різними технологіями, а також у спосіб, який є ігровим і бажаним. Вся робота була виконана дуже гнучким способом», — поділилася дизайнерка.

Зокрема, К’юрі надихалася роботами двох креативних директорів, які в різний час формували стиль Dior: Джанфранко Ферре, що очолював бренд з 1989 по 1996 роки, та його наступника Джона Гальяно. З дизайнів першого вона запозичила білі сорочки, а також використання кринолінів і парчі, тоді ж як від Гальяно Марія Грація взяла ретрофутболки з написами J’Adore, прикрашені мереживом, чорні оксамитові стрічки, перли в стилі бароко та вишукане оброблення. 

Головна ідея метаморфоз втілилася у багатьох елементах колекції — фраках чіткого крою, а також масивних воланах, що довершували блузи й спідниці. Окрім цього, дизайнерка вкотре зробила акцент на грі з прозорістю та мереживом, що підкреслило чуттєвість і романтичність лінійки. 

Що цікаво, на подіумі ми вкотре побачили й українські обличчя. Зокрема, до шоу Марії Грації К’юрі долучилися моделі Карина Мазяр, яка нещодавно дала ELLE ексклюзивне інтерв’ю про свій шлях у моделінгу та участь у кутюрних показах, та Вікторія Пармакова. 


Реклама

Популярні матеріали

Rising multi-disciplinary artist Sean Go speaks up on filipino...


Як це було: подорож до Ла-Гасії — серця косметичного бренду Yves...


AI for good: how Artificial Intelligence is leading sustainable...


Читайте також
Популярні матеріали