Наш модний марафон добігає кінця, і його фінальна зупинка — Париж, столиця, яка приготувала на завершення найочікуваніші шоу та презентації. І першим, хто прикував нашу увагу на французьких подіумах, став Ентоні Ваккарелло та його весняно-літня колекція для Saint Laurent.
Цього сезону дизайнер запросив гостей до мальовничої ротонди музею Bourse de Commerce, що розташована поруч з Ейфелевою вежею. У темряві осіннього вечора й під теплим сяйвом прожекторів моделі продемонстрували елегантні образи, які цілком і повністю відображали унікальні коди модного дому, сформовані впродовж десятиліть.
«Менше темряви, більше світла, більше чуттєвості — більше веселощів» — так описав головну ідею лінійки сам Ентоні Вакарелло. І ми побачили її відображення в кожному образі.
Почався показ із доволі стриманих, але надзвичайно сміливих поєднань. Перед глядачами з’явилися «нові героїні» Ваккарелло — впевнені в собі жінки, які виходили на подіум у чорних шкіряних байкерських куртках із чітко окресленими плечима та вузьких спідницях-олівцях. Їхні білі блузки з масивними гіперболізованими бантами натякали на аристократичне коріння, але водночас ламали уявлення про «домашність» і делікатність. Це не наївні музи, а героїні, що диктують власні правила гри.
Далі — більш драматичні образи: шкіряні корсети, кепі у військовому стилі та відверті силуети, що немов перегукувалися з роботами американського фотографа Роберта Меплторпа. У цих виходах Ваккарелло грав із провокативністю та сексуальністю, вплітаючи в шоу ідею свободи вибору й самовираження.
Не менш символічною стала й друга частина показу — переосмислення класичних плащів і суконь Saint Laurent. Зроблені з тонкого, майже прозорого нейлону, вони підкреслювали тіло, але не прикривали його. «Це все ще про оголеність», — зауважив Ваккарелло, посилаючись на дизайни самого Іва Сен-Лорана, який неодноразово експериментував із напівпрозорими тканинами.
Фінальний акорд колекції — об’ємні вечірні сукні з нотками haute couture минулих десятиліть. Романтичні, майже театральні силуети з повітряними рукавами та багатошаровими спідницями рухалися в такт вітру, залишаючись водночас сучасними й практичними.
«Вона переходить від радикальної шкіри, від образу такої собі жорсткої жінки, яка м’яко-м’яко занурюється в ці сукні. Але це все та сама жінка. Вона не така м’яка, як ми думаємо», — підсумував дизайнер.
Анасофія Негруца
Карина Мазяр
Окрім образів, ми не змогли не звернути увагу на талановитих українських моделей, які вкотре підкорили світовий подіум. Так, Анасофія Негруца постала в оливковій сукні з воланами та об’ємними рукавами-буфами. Тоді ж як Карина Мазяр з’явилася у подібній напівпрозорій моделі, однак уже в кораловому відтінку.