Менше темряви, більше чуттєвості: чим запам’яталося шоу Saint Laurent на Тижні моди в Парижі сезону весна-літо — 2026

Від драматичних шкіряних поєднань до ансамблів у стилі Haute Couture

Наш модний марафон добігає кінця, і його фінальна зупинка — Париж, столиця, яка приготувала на завершення найочікуваніші шоу та презентації. І першим, хто прикував нашу увагу на французьких подіумах, став Ентоні Ваккарелло та його весняно-літня колекція для Saint Laurent.

Цього сезону дизайнер запросив гостей до мальовничої ротонди музею Bourse de Commerce, що розташована поруч з Ейфелевою вежею. У темряві осіннього вечора й під теплим сяйвом прожекторів моделі продемонстрували елегантні образи, які цілком і повністю відображали унікальні коди модного дому, сформовані впродовж десятиліть. 

«Менше темряви, більше світла, більше чуттєвості — більше веселощів» — так описав головну ідею лінійки сам Ентоні Вакарелло. І ми побачили її відображення в кожному образі.

Почався показ із доволі стриманих, але надзвичайно сміливих поєднань. Перед глядачами з’явилися «нові героїні» Ваккарелло — впевнені в собі жінки, які виходили на подіум у чорних шкіряних байкерських куртках із чітко окресленими плечима та вузьких спідницях-олівцях. Їхні білі блузки з масивними гіперболізованими бантами натякали на аристократичне коріння, але водночас ламали уявлення про «домашність» і делікатність. Це не наївні музи, а героїні, що диктують власні правила гри.

Далі — більш драматичні образи: шкіряні корсети, кепі у військовому стилі та відверті силуети, що немов перегукувалися з роботами американського фотографа Роберта Меплторпа. У цих виходах Ваккарелло грав із провокативністю та сексуальністю, вплітаючи в шоу ідею свободи вибору й самовираження. 

Не менш символічною стала й друга частина показу — переосмислення класичних плащів і суконь Saint Laurent. Зроблені з тонкого, майже прозорого нейлону, вони підкреслювали тіло, але не прикривали його. «Це все ще про оголеність», — зауважив Ваккарелло, посилаючись на дизайни самого Іва Сен-Лорана, який неодноразово експериментував із напівпрозорими тканинами.

Фінальний акорд колекції — об’ємні вечірні сукні з нотками haute couture минулих десятиліть. Романтичні, майже театральні силуети з повітряними рукавами та багатошаровими спідницями рухалися в такт вітру, залишаючись водночас сучасними й практичними. 

«Вона переходить від радикальної шкіри, від образу такої собі жорсткої жінки, яка м’яко-м’яко занурюється в ці сукні. Але це все та сама жінка. Вона не така м’яка, як ми думаємо», — підсумував дизайнер. 

Анасофія Негруца

Карина Мазяр

Окрім образів, ми не змогли не звернути увагу на талановитих українських моделей, які вкотре підкорили світовий подіум. Так, Анасофія Негруца постала в оливковій сукні з воланами та об’ємними рукавами-буфами. Тоді ж як Карина Мазяр з’явилася у подібній напівпрозорій моделі, однак уже в кораловому відтінку. 


Реклама

Популярні матеріали

Грант 500 000 гривень на власну справу: стартував новий збір...


Тихий шик: чому лофери — це нові кросівки


Які джинси ми носитимемо восени 2025 року: 6 найстильніших моделей...


Читайте також
Популярні матеріали