Максимальний мінімалізм й тиха розкіш у колекції Pre-SS 2026 бренду Pure creative project

Вся увага — на чіткі лінії та асиметричні деталі

Український бренд жіночого одягу Pure creative project презентує капсульну колекцію Pre-SS 2026, у якій естетика максимального мінімалізму поєднується зі сміливими конструктивними рішеннями.

Основною ідеєю, що надихнула засновницю бренду Наталію Куликову, стала можливість для жінки побачити й відчути іншу себе — через форму, пропорції та нове відчуття силуету. Колекція працює з темою внутрішньої трансформації, де чіткі лінії та асиметричні деталі підкреслюють характер й індивідуальність.

У виробах використано вовну з шовком та 100% мерінос Zegna, що забезпечують точну посадку й відчуття якості.

Pure creative project — бренд максимального мінімалізму та тихої розкоші, який створює речі поза часом. Бездоганна якість виконання й робота з високоякісними тканинами є основою ДНК бренду.

Бренд обирають і носять міжнародні та українські публічні особистості, зокрема Келлі Разерфорд, Роуз Ланґенбайн, Мей Маск, Катерина Осадча.

Колекція Pre-SS 2026 доступна на сайті бренду та в шоурумі: Київ, вул. Велика Васильківська, 1-3/2.


Реклама

Популярні матеріали

Найзимовіший книжковий жанр: «затишні детективи», які не...


Різдвяно-новорічні колекції українських брендів, які...


Час творити дива: соціальні ініціативи, до яких варто долучитися...


Читайте також
Популярні матеріали