Нещодавно Надя Дорофєєва завершила тур 18 українськими містами. Виконавиця презентувала нову концертну програму, до якої увійшли хіти з мільйонними переглядами — «Кохаю, але не зовсім», «Щоб не було», «вотсап» та інші. Загалом її побачило 16 тисяч глядачів. З нагоди концертного туру змінився й стиль співачки — над оновленими образами її команди працювали різні українські дизайнери.
Зовсім скоро, 9 грудня, Надя Дорофеєва виступить у київському клубі Stereo Plaza. Напередодні концерту ELLE розглянув детальніше костюми співачки.
the COAT by Katya Silchenko
DOROFEEVA: Ми почали працювати над цим костюмом ще до повномасштабного вторгнення. Коли повернулися до нього напередодні туру, приміряли і зрозуміли, наскільки ми всі змінилися. Я просто не могла б зараз виступати на сцені в корсеті з інфантильною спідничкою. Тому Катя повністю переробила цей образ.
Катя Сільченко, засновниця та дизайнерка бренду: «Я думала, що вже не зможу повернутися до цих образів ніколи… А кілька місяців тому, коли Надя сказала мені, що вони готують тур, я зрозуміла, що мені принципово важливо, щоб попри весь жах, що стався, ці образи побачили прихильники! Життя продовжується. Ми переосмислили своє життя, тому переосмислили й образи. Корсетну сукню для Наді ми перетворили на корсет та знизу додали фірмового обʼєму за допомогою оверсайз штанів з великою кількістю кишень.
Відтінки костюмів — це не пряма цитата кольорів нашого прапора. Суміш жовтого та блакитного, що на перетині бірюзи, народжує асоціацію з нашими кольорами ідентичності. Головне — нам вдалося передати впізнаваний стиль DOROFEEVA, залишаючись в ДНК бренду the COAT.
Я приміряла кожен костюм і Наді, і балету, навіть танцювала в них, щоб пропустити крізь свої відчуття руху, і тоді вже завершувала образ. Знаю, як це, коли не можеш рухатись вільно через костюми — сама раніше танцювала. Костюми стали першим тизером колекції SPRING-SUMMER. Вже навесні ви побачите ці обʼємні кишені та lollipop відтінки в новій колекції».
Jan Halela
DOROFEEVA: Мені важливо підтримувати не тільки молодих талановитих музикантів, але й молоді українські бренди. Тут сталося кохання з одного фото — абсолютний метч. Неймовірно й те, що це все повністю ручна робота.
Jan Halela, модельєр-конструкторка: «Я була рада, коли стилістка, яка підбирала костюми для кліпу Наді, звернулася до мене з пропозицією зв’язати для неї сукню, оскільки ще в липні планувала написати Наді сама. А потім вирішили, що я створю концертні костюми для DOROFEEVA та її команди.
Чорна сукня для Наді була зв’язана з льону в єдиному екземплярі. Це повністю ручна робота. Оскільки мене надихають різновидні павуки, метелики та змії, в моїх роботах проявляється анімалістичний стиль. Якщо придивитись на їхні яскраві забарвлення, можна побачити та уявити собі різні візерунки, деталі для своїх виробів. На створення цієї сукні мене надихнуло павутиння, тому я вирішила зробити таку «павутинну сукню».
Сет сірого кольору та образи балету — також повністю ручна робота. Всю колекцію я виготовила з бавовни у суміші з акрилом. А надихнув мене на цей комплект восьминіг – точніше, його красиво закручені щупальця.
Після посту Наді Direct бренду був переповнений запитаннями: «А яка це сукня?», «Чи можу я замовити таку саме сукню, як у Наді?» або «Хочу такий сет, як у балету». Я отримала багато фідбеку за свою роботу. Безмежно вдячна Наді та її команді за підтримку молодого українського бренду».
Костюм з кліпу «Ритми»
DOROFEEVA: Цей образ — робота стилістки Тані Немченко для кліпу з Максом Барських на пісню «Ритми». Я подумала, що було б цікаво показати в турі й таку мене, такий настрій. Тут є елементи від українського бренду Katimo, завдяки яким костюм вийшов стильний та актуальний.
Вушка
DOROFEEVA: Ідея вушок була в мене вже купу років, я просто тримала її до якогось приводу. І це сталося на кліпі «На самоті». Коли я планувала їхати в тур, розуміла, що такі яскраві деталі обов’язково мають бути. Тому ми відшили їх на всю команду. Щоправда, я хотіла, щоб охорона в залі теж вдягала вушка на цьому номері, але ми поки що не домовились з хлопцями (сміється).
Поліна Кобзєва, дизайнерка одягу та костюму: «Все почалося з того, що я працювала над новими образами для кліпу «На самоті». І спочатку ніхто не думав, що ведучим образом стане пухнаста балаклава з вушками.
Жодних ескізів не було — я зробила лекала, зібрала каркас для вушок і в парі з режисером визначилася зі стилістикою. Найскладнішою була задача створити символ, який відображав би емоції у кліпі та яскравий образ Наді. Хотілося залишити вушка рухливими, щоб це мало цікавий вигляд. Вони вийшли легкі та мʼякі на дотик завдяки хутру.
Ми довго працювали над першим взірцем разом з командою, тестували різні техніки та матеріали.
Після знімань Надя запропонувала продовжити роботу над ними — до її туру. Так, зʼявилися вушка для усього складу балету і музикантів її команди. При чому кожні з них я виготовляла вручну. І тепер результат тішить і команду, і всіх фанатів.
Цей предмет стилю викликав бум — як тільки Надя поїхала з командою в тур, мені почали писати її шанувальники із запитаннями, як і де можна взяти такі самі вушка, як у неї. Це, на мою думку, найвища похвала».
До речі, заінтригуємо: один з образів осіннього туру DOROFEEVA потрапить до ексклюзивних лотів благодійного аукціону під час її київського концерту.
Окрім цього, глядачі можуть придбати особливий «квиток» Meet&Greet, який дає можливість потрапити на закриту репетицію перед концертом, особисто зустрітися з Надею, отримати фото та автограф.