Трішки гумору та страху до Паризького тижня чоловічої моди привніс японський бренд Doublet, що описує свої дизайни як «дивний комфорт». Цю дивину й химерність ми якраз і спостерігали в новій колекції сезону осінь-зима — 2024, якій дизайнер Масаюкі Іно дав назву The Cure.
У лінійці модельєр хотів передовсім відобразити грубі людські емоції. Перед початком шоу на сидіннях гостей він навіть залишив віршований лист, де детально розповів про свій досвід з такими почуттями.
Стартував показ із досить містичною та загадковою атмосферою, продемонструвавши глядачам моделей, що, неначе зомбі з білими очима й темними венами, крокували подіумом. Пошматовані речі та імітація крапель крові додавали ще більшої напруги та божевільності. Також особливо запам’яталися капюшони у вигляді розкритої квітки, що нагадує декорації із серіалу «Дивні дива». А втім, попри такі химерні деталі, одяг повністю відображав комфорт і зручність. Серед речей колекції — об’ємні бомбери та худі, широкі спортивні штани, джинси, халати, легінси й навіть подушка для сну в дорозі.
Ексклюзивний бекстейдж із показу вкотре підготувала для нас фотографиня Ліза Приходько.