Вчора уся увага фешн-спільноти була прикута до головного шоу сезону — дебютного показу Сабато де Сарно у Gucci. За інтригуючими тизерами ми все думали — в якому напрямку рушить новий креативний директор. Чи «тиха розкіш»? А може Sex sells у дусі Тома Форда чи жіночність у стилі Valentino, де дизайнер працював до цього? У висновку було всього потрошки. Але головне, що ми бачимо — це точно не продовження історії Алесандро Мікеле.
Свою першу колекцію для Gucci де Сарно назвав Ancora, що з італійської перекладається як «ще раз» або «знову». Ми звернули увагу на шовкові комбінації з прозорим мереживом, лялькові міні-сукні, мікрошорти (точно будуть гарячим трендом сезону), монументальні пальта, худі зі спідницями з лакованої шкіри і повністю естетичний вектор руху бренду.
Нагадаємо, що історія Сабато де Сарно в Gucci почалася в січні 2023 року. Він змінив легендарного Алессандро Мікеле, який за вісім років перетворив бренд на законодавця моди з доходом у 10 млрд доларів у 2022 році. Про де Сарно відомо небагато: новий креативний директор почав свою кар`єру в Prada, потім перейшов у Dolce & Gabbana, а потім у Valentino, де пропрацював майже 14 років, ставши зрештою директором моди, відповідальним за чоловічу і жіночу ready-to-wear.