Обійнявши посаду креативного директора у бренді Bottega Veneta у 2018 році, Деніел Лі швидко став улюбленцем найстильніших жінок планети. Його творчість мала тісний зв’язок з естетикою Céline часів Фібі Файло. І це не дивно, упродовж семи років Лі працював під керівництвом Файло в Céline.
У вересні 2022 року стало відомо, що Деніелу Лі запропонували посаду креативного директора Burberry. Британець за покликом серця та паспортом, Лі з радістю прийняв пропозицію щодо роботи над істинно англійським брендом.
Вчора дизайнер представив свою дебютну колекцію на Тижні моди в Лондоні.
«Я думаю, що бренд Burberry — це про функціональність», — зазначає Лі залаштунками показу.
Він обігрував цю ідею, зосереджуючись на молодіжному, утилітарному одязі. Колекція Лі просякнута практичністю та простотою. Його чоловічі картаті штани з горизонтальними кишенями на блискавках нагадують форму технічного туристичного спорядження, а жіночі кілти виглядали настільки практичними, що здається їх легко можна використовувати, як килими для пікніка.
Але головне в колекції — колір. Зокрема у центрі уваги були синій, жовтий та червоний відтінки. Вони прикрашали пальта у клітинку, светри, гольфи, шарфи, спідниці та штани.