Чим нам запам'ятався дебютний показ Деніела Лі для Burberry

Вітер змін

Обійнявши посаду креативного директора у бренді Bottega Veneta у 2018 році, Деніел Лі швидко став улюбленцем найстильніших жінок планети. Його творчість мала тісний зв’язок з естетикою Céline часів Фібі Файло. І це не дивно, упродовж семи років Лі працював під керівництвом Файло в Céline. 

У вересні 2022 року стало відомо, що Деніелу Лі запропонували посаду креативного директора Burberry. Британець за покликом серця та паспортом, Лі з радістю прийняв пропозицію щодо роботи над істинно англійським брендом. 

Вчора дизайнер представив свою дебютну колекцію на Тижні моди в Лондоні.

«Я думаю, що бренд Burberry — це про функціональність», — зазначає Лі залаштунками показу.

Він обігрував цю ідею, зосереджуючись на молодіжному, утилітарному одязі. Колекція Лі просякнута практичністю та простотою. Його чоловічі картаті штани з горизонтальними кишенями на блискавках нагадують форму технічного туристичного спорядження, а жіночі кілти виглядали настільки практичними, що здається їх легко можна використовувати, як килими для пікніка.

Але головне в колекції — колір. Зокрема у центрі уваги були синій, жовтий та червоний відтінки. Вони прикрашали пальта у клітинку, светри, гольфи, шарфи, спідниці та штани. 


Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали