Барокова сучасність у колекції Schiaparelli Haute Couture SS25

Новий погляд на кутюр

Не встигли ми отямитися після Тижня чоловічої моди, як Париж знову почав зустрічати гостей на показах — тепер уже лінійок Haute Couture, і традиційно відкриття події доручили Деніелу Розбері зі Schiaparelli. Найпалкіші поціновувачі моди зібралися у вишуканому залі Petit Palais, який став ідеальним майданчиком для презентування творчих експериментів дизайнера. 

Нова лінійка Schiaparelli Haute Couture отримала назву Icarus, що нагадала про персонажа грецької міфології Ікара, який забажав підлетіти надто близько до сонця і від цього загинув. У Розбері це відобразило прагнення досягти неабияких висот у майструванні вбрання. 

«Haute Couture прагне досягти великих висот, він обіцяє втечу від нашої складної реальності. Він також нагадує нам, що досконалість має свою ціну. Як високо можемо піднятися ми, кутюр’є? Наскільки дозволять нам сонце і боги», — зазначив дизайнер у нотатках до шоу. 

Окрім цього, своєю колекцією Розбері намагався кинути виклик сучасним уявленням про моду, які тепер надто спростили. «Мені так набридло, що всі постійно ототожнюють сучасність із простотою: хіба нове не можна обробити, зробити бароковим, екстравагантним? Чи наша фіксація на тому, що виглядає чи відчувається сучасним, стала обмеженням? Чи це коштувало нам нашої уяви?»

Історія нової лінійки почалася зі старовинних стрічок, які модельєр знайшов в антикварній крамниці в Ліоні. До Другої світової війни їх здебільшого виготовляли в місті, а згодом розвозили по всьому світу. Однак, коли нацисти захопили Францію, безліч стрічок на довгий час були втрачені. Розбері ж знайдені в магазині аксесуари надихнули на створення колірної палітри колекції — пісочної, ніжної нюдової, вицвілої зеленої та приглушеної шафранової. 

Ще одними елементами, у яких черпав натхнення дизайнер, були силуети так званого рідкого деко 20-х і 30-х років. Їх Деніел Розбері відобразив у сукнях з невагомого шовку та японській вишивці стеклярусом. 

Як зазначив дизайнер, кожен з 33 образів був виплеканий ним. Ми побачили шовкові рельєфні сукні, доповнені пір’ям, прозорі сітчасті моделі, прикрашені бахромою, екстравагантні скульптурні жилети, що спадали до низу, та корсети й баски, які створювали елегантні силуети форми пісочного годинника. 

«Це те, що може запропонувати кутюр. Це обіцянка лише 15 хвилин призупиненої реальності», — додав Розбері.


Реклама

Популярні матеріали

Мурашко, Куїнджі, Костанді: яким було українське візуальне...


«Резерв+», «Армія+» та Delta: Катерина Черногоренко про...


5 beauty-секретів, перевірених часом


Читайте також
Популярні матеріали