День святого Валентина зовсім близько. Саме час задуматися про подарунок коханій людині. У нашій добірці ви знайдете 10 трендових речей, які обов’язково сподобаються чоловіку, який обожнює моду.
Окуляри, які розкажуть про його екологічну свідомість: Junk
Не просто модний аксесуар, але й проявлення свідомої позиції щодо екології. Junk Plastic Rehab виробляють окуляри з еконіла — переробленого пластику, збагаченого сріблом 925 проби. Втім, трендового дизайну у дусі початку 2000-х вже достатньо для того, щоб закохатися у моделі цього нового італійського бренду с першого погляду.
190 євро
Піжама, в якій можна вийти з дому: P.Le Moult
Бренд, натхненний пригодницьким життям французького натураліста та колекціонера метеликів XX століття та його одягом для подорожей за експонатами. Його онуки перетворили дендистський будуарний гардероб діда у сучасний бренд піжам, халатів, нічних сорочок та жакетів — і так вдало, що у цих речах можна хоч полювати на метеликів, хоч закотити розкішний аперитив для друзів або вибратися у бістро на вечерю.
110 євро
Футболка, що надихає на подорож до моря до удвох: Chateau Orlando
Романтичний ілюстратор та дизайнер Люк Едвард Голл запустив свій власний бренд нещодавно, але бажаючі примірити його фірмові принти вже рахуються на десятки тисяч — як фоловери в його зірковому інстаграмі. Замок Орландо — назва марки, яку Люк сформував зі своїх улюблених слів. На цій футболці (модель зветься «Купідон») до них додаються ще і слова мрії — або ностальгії: «Ресторан "На пляжі"».
120 євро
Світшот, який свідчить про його життєву позицію: Aries
Фраза No Problemo, що характеризує лондонський стрітвер-бренд, вже встигла стати культовою. І не набридла — гра слів на межі англійської та італійської (дизайнер родом з Риму) — так влучно виражає медитативне ставлення до навколишньої реальності, що носити її хочеться і на грудях, і на чолі. Недарма з цим написом в Aries зараз можна купити майже будь-яку річ.
205 євро
Шийна хустка, яка розкриє його внутрішнього денді: Pierre-Louis Mascia
Французький дизайнер П’єр-Луі Маша став знаменитим завдяки своїм богемним позагендерним принтованим речам з шовку, наче зійшовших з фільму «Потяг на Дарджилінг». Навіть якщо на тотал-лук можуть наважитися не всі чоловіки, перед люксовою хусткою не встоїть не один: достатньо пов’язати її до класичної сорочки, і образ паризького романтика готовий.
115 євро
Бейсболка із серцем: Vain
Фінський бренд Джимі Вейна прославився колекцією з перешитих уніформ співробітників Макдональдса та кастомізацією кросівок Nike для репера PlayboiCarti, і сьогодні його позагендерні речі у стилістиці ранніх 2000-х хочуть по всьому світу. Безпомилковий вибір у подарунок хлопцю — бейсболка з лого в формі серця V-heart.
65 євро
Гавайка, якій всі будуть заздрити: Tommy x Martine Rose
Мартін Роуз, яка багато років пропрацювала консультантом Демни Гвасалії у Balenciaga, — сьогодні одна з найвпливовіших дизайнерок чоловічої моди. Її остання колаборація з Tommy Hilfiger скоро стане колекційною, тому треба поквапитися. Найжаданіша річ — гавайська сорочка-оверсайз у рожевих тонах, яку можна буде регулярно позичати у бойфренда.
104 євро
Куртка, що крутіше за Barbour: Manifattura Ceccarelli
Якщо ваш коханий — великий прихильник британської естетики курток Barbour, здивуйте його, запропонувавши ще крутішу альтернативу. Італійська мануфактура Ceccarelli надихається тією ж стилістикою, але не економить на якості: під восковим покриттям — найкращі тканини, а наповнення курток та жилетів — відбірний натуральний пух. Це річ, яка буде жити вічно.
850 євро
Стрітвір-штани з елементами ручної роботи: Margn
Індійський бренд неймовірно талановито працює із сучасною стрітвір-естетикою, але наділяє її додатковою вартістю, використовуючи ручну роботу жінок-майстринь, вишивку, тибетське в’язання та інші елементи сталого та свідомого підходу до культури виробництва. При всьому цьому їх ціни — нижче, ніж у європейських конкурентів. Утилітарні штани зі вставками з кроше — трендова, але проста для розуміння річ, яку легко дарувати.
75 євро
Черевики-трактори, про які він мріє зі школи: Jordanluca
Лондонський бренд показує колекції у Мілані, епатуючи журналістів та молодих клієнтів-ентузіастів агресивною та грубою стилістикою кінця 90-х та початку 2000-х. Відео-ігри, хеві-метал, рейв — якщо все це відгукується підлітковим інтересам вашого хлопця, він точно оцінить їх речі. Щоб подарунок не пилився в шафі, зробіть ставку на щось знакове, але просте у вживанні: як черевики на товстій підошві із кольоровими потертими носами.
414 євро
Автор: Олена Дяченко