Освітній проєкт modeis.me анонсував вебінар «Fashion PR. Як перетворити локальний бренд на глобальний». Лекторкою заходу стане журналістка, продюсерка та засновниця Gogola Agency Анна Пагава. Серед її клієнтів — GUNIA project, TTSWTRS, Zhilyova, DRESSX, Sinobi, Ienki Ienki та інші.
«Зараз століття комунікацій і людського спілкування. Важливий не тільки бренд, але і його сенси, манера спілкування та меседж... Про те, як звучати у світі довго, а не стати черговим спалахом, я розкажу під час вебінару», — зазначила Анна Пагава.
Вебінар буде корисний усім, хто планує відкрити власний fashion-бренд або вже має його та мріє про вихід на міжнародний ринок. Також можуть приєднатися дизайнери, стилісти, PR-менеджери, fashion-журналісти, спеціалісти з SMM та блогери.
«Зараз конче важливий момент для українських брендів. Момент, коли світ відкритий для наших талантів, хоче дізнатися більше й готовий підтримати як ніколи. Водночас важливо розуміти, що це лише 50% успіху. Інша половина — за винятково правильним розумінням свого бренду, його цілей і створення відповідної PR-кампанії, адже, незважаючи ні на що, модний ринок залишається конкурентним — отже, необхідно правильно заявляти про себе», — прокоментувала fashion-інсайдерка, стилістка та співвласниця освітнього проєкту modeis.me Маргарита Мурадова.
Захід відбудеться 18 серпня. Деталі можна дізнатися за посиланням.