Як перетворити локальний бренд на глобальний? Відповідь шукайте на новому вебінарі від modeis.me

Вебінар буде корисний представникам модної індустрії

Освітній проєкт modeis.me анонсував вебінар «Fashion PR. Як перетворити локальний бренд на глобальний». Лекторкою заходу стане журналістка, продюсерка та засновниця Gogola Agency Анна Пагава. Серед її клієнтів — GUNIA project, TTSWTRS, Zhilyova, DRESSX, Sinobi, Ienki Ienki та інші.

«Зараз століття комунікацій і людського спілкування. Важливий не тільки бренд, але і його сенси, манера спілкування та меседж... Про те, як звучати у світі довго, а не стати черговим спалахом, я розкажу під час вебінару», — зазначила Анна Пагава.

Вебінар буде корисний усім, хто планує відкрити власний fashion-бренд або вже має його та мріє про вихід на міжнародний ринок. Також можуть приєднатися дизайнери, стилісти, PR-менеджери, fashion-журналісти, спеціалісти з SMM та блогери. 

«Зараз конче важливий момент для українських брендів. Момент, коли світ відкритий для наших талантів, хоче дізнатися більше й готовий підтримати як ніколи. Водночас важливо розуміти, що це лише 50% успіху. Інша половина — за винятково правильним розумінням свого бренду, його цілей і створення відповідної PR-кампанії, адже, незважаючи ні на що, модний ринок залишається конкурентним — отже, необхідно правильно заявляти про себе», — прокоментувала fashion-інсайдерка, стилістка та співвласниця освітнього проєкту modeis.me Маргарита Мурадова.

Захід відбудеться 18 серпня. Деталі можна дізнатися за посиланням.

Реклама

Популярні матеріали

Куди піти в червні: фестивалі, маркети та інші події, варті уваги...


Щітки для волосся Tangle Teezer: чесні відгуки редакторок ELLE...


Не Лабубу єдиними: чим прикрасити свою сумку цього літа


Читайте також
Популярні матеріали