Як це було: переможниця національного акселератора «Власне» отримала 800 тис. грн на розвиток бізнесу

Участь у програмі взяли понад 4000 осіб

У Києві 28 березня відбувся Grand Pitch Day — фінал національної акселераційної програми «Власне». 14 фіналістів представили журі свої бізнес-плани та змагалися за головне заохочення проєкту — 800 000 гривень. Мета акселераційної програми «Власне» — створити комфортні умови для розвитку бізнесу та забезпечити освітню, менторську, фінансову підтримку підприємцям-початківцям і досвідченим бізнесам. Участь у програмі взяли понад 4000 осіб. За результатами навчання та створення презентацій були обрані 32 переможці, які залучили по 100 000 гривень фінансової підтримки на розвиток власної справи. Також на проміжних Pitch Day на базі центрів Дія.Бізнес із 32 переможців обрано 14 фіналістів, які представили свої бізнеси на заключному Grand Pitch Day у Києві.

«Українці попри виклики шукають способи реалізовувати власний потенціал: створювати нові робочі місця та підтримувати економіку. Так, за минулий рік в Україні зареєстровано понад 300 тисяч нових ФОПів. Тож у межах національного проєкту Дія.Бізнес ми всіляко підтримуємо амбіції підприємців і запускаємо освітньо-грантові програми. Одна з таких програм — “Власне” — допоможе здобути необхідні знання, масштабувати виробництво чи залучити необхідне фінансування.

Сумарно в межах програми партнери надали 4 млн грн підтримки для наших учасників», — зазначила Валерія Іонан, заступниця Міністра цифрової трансформації з питань європейської інтеграції. За результатами голосування журі головною переможницею програми «Власне» стала Наталія Щербина (виробництво заморожених напівфабрикатів Gusto). Наталія навчалася на базі центру Дія.Бізнес у Полтаві.

«За результатами дослідження стану та потреб бізнесу в умовах війни серед основних перешкод для ведення підприємницької діяльності українці зазначають необхідність залучення додаткових джерел фінансування та достатньої кількості необхідного обладнання, підвищення витрат на виробництво. А серед пріоритетних напрямів — розвиток людських ресурсів. Національний акселератор "Власне" надав можливість початківцям та активним підприємцям скористатися освітньою, менторською й фінансовою підтримкою. Завдяки цьому учасники мали змогу покращити власні компетенції, підвищити продажі та залучити нових клієнтів, що й було основною метою програми», — сказала Олександра Степаненко, заступниця директора Офісу з розвитку підприємництва та експорту.

На першому етапі онлайн-навчання учасники отримали практичні поради з маркетингу, сервісу, бізнес-моделі, виходу на нові ринки, управління, комунікацій тощо. У другий етап потрапили 874 підприємці, які проходили офлайн-навчання на базі 10 центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес.


Реклама

Популярні матеріали

Ідеальний круїзний гардероб у новій колекції PAPAYA


Accessory of the day: unlock the main secret of ageless beauty from...


14 манікюрів з морським настроєм на літо-2024


Читайте також
Популярні матеріали