Тіна Кароль стала голосом колекції українського бренду Lever Couture, над якою працювали дизайнерка Леся Верлінг’єрі та креативний директор співачки Lady Gaga Нікола Формічетті. Спеціально для показу виконавиця створила електронний мініальбом LELEKA, пронизаний українською етнікою та фольклором. Над новими піснями Тіна Кароль працювала в колаборації з американським діджеєм Macro/Micro.
«Щоб створити альбом, який стане фундаментом для показу цілої колекції, Тіна черпає натхнення у своєму корінні, втілюючи лейтмотиви та яскраві символи української культури у своєму виконанні», — поділилася дизайнерка Lever Couture Леся Верлінг’єрі.
Показ колекції та презентація нового альбому відбулися в рамках Rakuten Fashion Week Токуо. Для виступу Тіни Кароль бренд Lever Couture створив ексклюзивне вбрання, в якому текстура паєток відбиває світло, символізуючи сльози.
Нагадаємо, у травні Тіна Кароль здійснила візит до Токіо. Вона взяла участь у пресконференції та зустрілася з прем’єр-міністром Японії.