Громадська організація «Землячки», що забезпечує жінок-військовослужбовиць в Силах оборони України якісним базовим спорядженням і виконує сотні індивідуальних запитів для захисниць на передових позиціях, та мережа мультимаркетів «Аврора» втретє оголошують старт новорічної кампанії «Даруй тепло, даруючи свято». З 9 грудня українці матимуть змогу не лише створити затишок у своїх оселях, а й долучитися до допомоги жінкам у Силах оборони України.
Історія, яка звучить
Центральною частиною цьогорічної кампанії є мелодія «Щедрика» — символу єдності, тепла і незламності, який об’єднує покоління та уособлює зв’язок між минулим і сьогоденням.
У проморолику, створеному в межах кампанії, пісня стає мостиком між дитинством і сьогоденням головної героїні — бойової медикині Інни Короленко з позивним «Корольок». Динамічні кадри демонструють глядачам теплу атмосферу її дитинства, яку наповнював спів «Щедрика», та її життя на фронті, де ця ж мелодія тепер звучить як оберіг і джерело сили.
«Щедрик» нагадує: навіть у найтемніші часи ми можемо черпати силу у своїх традиціях.
«Коли лунає «Щедрик», я згадую своє дитинство. Це мій зв’язок із домом і рідними. А зараз ця пісня дає сили й нагадує: за нашими спинами стоїть ціла країна. Дякую кожному, хто долучається до цієї ініціативи — ваші дії гріють у буквальному сенсі», — каже Інна.
ГО «Землячки», яка вже кілька років займається підтримкою жінок-військовослужбовиць, закликає долучатися до ініціативи.
«Коли ми говоримо про жінок-військовослужбовиць, ми говоримо про тих, хто щодня руйнує стереотипи, показуючи неймовірну силу та стійкість. Кампанія «Даруй тепло, даруючи свято» — це спосіб для кожного українця сказати: ми бачимо вас, ми вдячні вам, ми разом із вами. Разом з «Авророю» ми даємо не просто форму чи тепло, а віру в те, що навіть у найважчі часи кожна наша дія має значення», — зазначає співзасновниця ГО «Землячки» Ксенія Драганюк.
Як це працює?
У межах акції «Аврора» передає 5% від продажів усіх новорічних товарів на потреби жінок-військовослужбовиць. Усі зібрані кошти будуть спрямовані на пошиття зимової форми. Кампанія має на меті не лише забезпечити матеріальну підтримку, а й нагадати українцям про важливість єднання та збереження традицій навіть у найскладніші часи.
«Ми раді бути частиною цього проєкту, адже для нас важливо не лише створювати святковий настрій для покупців, а й підтримувати наших захисників. «Аврора» вже втретє долучається до збору на зимову форму захисницям, бо надзвичайно важливо забезпечити теплом і комфортом тих, хто на передовій», — говорить Роман Сівковський, директор з маркетингу мережі мультимаркетів «Аврора».
Знімання відбулися за підтримки Сухопутних військ Збройних сил України та компанії Blue and Yellow Production, які допомогли створити справжню, емоційну історію, засновану на реальних подіях, у колаборації з міжнародною агенцією стратегічних комунікацій COMMSX.
У відео взяли участь справжні військові та бойові медики, які щодня захищають нашу країну на передовій. Це не лише герої сюжету, але й реальні герої, які стоять на захисті нашого миру та майбутнього.