Що шукали українці в Google з початку повномасштабного вторгнення

Від Bayraktar та Himars до McDonald’s 

З початку повномасштабного вторгнення запити українців у Google кардинально змінилися. Нещодавно медіа «ҐРУНТ» та Molfar проаналізували пошукові запити громадян України і дізналися, що цікавило українців останні пів року.

Так, українці шукали, де купити Bayraktar та Himars, пристосовувалися до реалій війни та шукали роботу, особливо у сфері фрилансу. Окрім цього, шукали можливості допомогти дітям, зокрема дізнавалися інформацію про усиновлення та сиріт, а також переживали за тварин.

На початку вторгнення українці цікавилися опозицією РФ, однак із часом інтерес до неї впав. Натомість українці почали шукати список загиблих та полонених. Загроза використання атомної зброї не лякає українців, а тому вони дізнавалися більше інформації про атомні станції та йод.

Разом з темами війни українці цікавляться, коли відкриється McDonald’s, та шукають бази відпочинку, аби перезарядитися та відновити сили.


Реклама

Популярні матеріали

Українська кухня: веганські рецепти на сніданок, обід і вечерю...


Чай з кульбаби: корисні властивості, правила приймання та...


Old money — естетика, яка ніколи не вийде з моди: складаємо образи...


Читайте також
Популярні матеріали