Після появи Памели Андерсон на Паризькому тижні моди без макіяжу, що спричинило справжній фурор у медіа та соцмережах, 56-річна суперзірка вкотре показала свою природну красу в новій рекламній кампанії Proenza Schouler весна-літо — 2024.
Світлини, зроблені фотографом Давітом Гіоргадзе, демонструють нам стриманість, мінімалізм та елегантність. На них Памела Андерсон позує у речах із нової колекції бренду, що, як пишуть на їхньому сайті, «підкреслює внутрішні якості, які визначають Proenza Schouler і їхню жінку: дорослу, інтелектуальну, яка ніколи не жертвує юнацькими якостями експериментування та гри».
Зокрема, на фотографіях акторка вдягнена у білу максісукню з атласної стрічки, червону трикотажну сукню із зав’язаними спереду рукавами, кашеміровий светр із монограмою, класичний чорний піджак, заправлений у брюки, і вибілені джинси «бойфренди». Також яскраво виділяються й аксесуари та взуття — шкіряна поясна та нейлонова сумки, ремінь зі сріблястою пряжкою і чорно-білі босоніжки, одягнені поверх колготок. Зірка постає перед нами без макіяжу, лише з легким блиском на губах.
До цього Памела Андерсон вразила всіх своїм образом без макіяжу на Паризькому тижні моди у вересні минулого року. Вона розповіла, що зовсім не хотіла викликати таку реакцію у публіки. «Я почувала себе такою вільною. Це не було якоюсь спеціальною заявою. І я не думала, що хтось зверне на мене увагу: зрештою, я не мир у всьому світі встановила, а просто відмовилася проводити по три години на день у кріслі візажиста...» Зірка розповіла, що відмова від декоративної косметики дає їй свободу, і саме так вона проявляє любов до себе.