«Ой у лузі червона калина». Бренд BEVZA представив сережки, натхнені українською піснею

Українські символи в аксесуарах відомих брендів

Бренд BEVZA представив моносережку у формі калини, створену з латуні та коралових «ягід». Натхненням для такого аксесуара стала українська пісня авторського походження «Ой у лузі червона калина» — Гімн українських січових стрільців. 

Вперше моносережка з‘явилася 14 лютого на Тижні моди в Нью-Йорку. 

Нагадаємо, нещодавно бренди LITKOVSKAYA та KSENIASCHNAIDER представили нові колекції одягу. 


Реклама

Популярні матеріали

В Україні вшановують пам’ять Героїв Небесної Сотні


Гід головними модними трендами сезону весна-літо — 2025


Головні б'юті-тренди, виклики та соціальна відповідальність:...


Читайте також
Популярні матеріали