Авторка книжки про influence-маркетинг «Як правильно працювати з блогерами» та співзасновниця продюсерського центру Євгенія Гордієнко розповіла про те, як війна вплинула на її сім’ю, бізнес та пріоритети, в новому інтерв’ю Insider. Вона поділилася інформацією про життя «на валізах» та допомогу ЗСУ, ставлення до хейту в Мережі та втрати українського інфобізнесу.
Ось декілька цитат з інтерв’ю:
«Моя сильна сторона — комунікація, я легко встановлюю та підтримую контакт та спрямовую співпрацю у потрібне русло. Пізніше це стало основою для заснування власного агентства з інфлюенс-маркетингу — ми допомагали брендам ефективно взаємодіяти з лідерами думок».
«Приємно відзначити: сьогодні усі блогери-мільйонники країни працюють із нами. Афішувати їхні імена я не можу через наші зобов’язання, але нам є чим пишатися! Ми співпрацювали або й досі співпрацюємо з 20 найпопулярнішими українськими інфлюенсерами. Така ж красномовна і статистика освітніх проєктів — кількість учнів та досягнення нашіх випускників».
«Звісно, не всі мої починання були успішними! Ба більше, переважна кількість тих, що "не пішли", аніж тих, що мали успіх. Хоча розголосу, звичайно, завжди набуває те, що "вау". Моя філософія в цьому сенсі проста: для того щоб прийти до результату, треба бути готовим дев’ять разів із десяти спробувати і зазнати невдачі. Протестувати різні підходи, зрозуміти, що друге, третє та п’яте не спрацювало, а, умовно, до десятого знайти те, що спрацює на всі сто!»
«Головне, що у нас є, — це зараз. Все матеріальне відійшло далеко на задній план. Багато того, що раніше здавалося важливим, знецінилося. Особливо речі, фізичний комфорт. Я переконалася, що мені достатньо в гардеробі пари комплектів, хоча раніше здавалося, що потрібно набагато більше. Опинившись із маленькою валізкою за кордоном під час війни, я зрозуміла, що в ній є все, що мені потрібно. Головне — мої рідні, близькі, їхнє здоров’я та розуміння того, що вони у безпеці. А ще — людські стосунки».
«В успішних блогерів безліч як українських, так і російських фоловерів. Як вибудовувати спілкування, спитаєте ви? Я вважаю, що тут не може бути компромісів. Фраза "не все так однозначно" давно не актуальна. Вважаю, найкоректніша позиція — звертатися до обох сторін, дуже чітко та ясно висловлюючи свою думку та ставлення до того, що відбувається: у нас у країні війна!»
Повне інтерв’ю читайте за посиланням.