«Вітаю! Тепер — від Pomitni. Ми змінилися».
Напередодні музичний лейбл MOЗGI Entertainment провів ребрендинг і змінив назву компанії на Pomitni. Про це розповіла СЕО Ірина Горова. За її словами, колишній бренд відпрацював, приніс неймовірний досвід, артистів, перемоги, однак вичерпав себе. З часом змінилися контексти, сенси, фокуси, світогляд, змінився кожен з нас — і вже неможливо рухатись далі зі старими поглядами та меседжами, жити минулим.
«Pomitni — це нове сприйняття компанії, що є музичним лейблом відкритого типу. Це про результат великої праці команди. Це про наші внутрішні зміни, які призвели до зовнішньої трансформації. Ми розвиваємось і застосовуємо наш досвід у сьогоденні, щоб робити артистів, креаторів та проєкти помітними», — розповіла Ірина.
Відтепер Pomitni допомагає артистам зростати та бути почутими, адже у компанії прагнуть розвивати українську музичну індустрію. Напрямок Artist service — це сервіс співпраці з артистом як з партнером. Команда Pomitni разом з артистом розробляє стратегії розвитку, масштабування та досягнення цілей, надає окремі експертизи з диджитал-дистрибуції, концертного сервісу, розробки та реалізації партнерських проєктів та співпраці з брендами. Бренд постійно шукає українських артистів, які мають розуміння свого руху, хочуть зростати та розвиватися.
Креаторам компанія допомагає втілювати найсміливіші ідеї. Pomitni беруть участь у створенні проєктів, що привертають увагу суспільства в сучасному соціальному контексті; працюють у напрямку інфлюенс-маркетингу.
Pomitni роблять проєкти більш доступними для ширшої аудиторії. Створюють те, що об’єднує цінності брендів, артистів, інфлюенсерів.
«Я, як власниця компанії Pomitni, відкритого музичного лейбла, маю чітке бачення нашої місії: зробити великий внесок в українську музичну індустрію, створювати спільноту, розвивати ринок та об’єднувати шоубізнес — через маленькі та великі проєкти. Зі мною сильна команда, і я впевнена, що разом ми зможемо зробити ці мрії помітними».