ТЕСТ: ЧТО ВЫ ЗНАЕТЕ О СТАРЕНИИ КОЖИ?

ЛЕРА ГУЗЕМА: «НА ФИЗИЧЕСКОМ УРОВНЕ МЫ ДРУГ ДРУГА...

SAVE THE DATE: ELLE ACCTIVE FORUM ПРОЙДЕТ В...

МАКС БАРСКИХ И LITKOVSKAYA ВЫПУСТИЛИ НОВУЮ...

НАРЕШТІ ЦЕ СТАЛОСЯ: СЕРІАЛ «ДРУЗІ»...

Моделі Наталія Гоцій та Анна Андрес закликають жінок взяти участь у флешмобі #рожевий_жовтень

#піклуванняЦеЛюбов

Рейтинг статьи / 0
4 5 1

Українська супермодель Наталія Гоцій та володарка титулу «Міс Україна Всесвіт-2014» Анна Андрес напередодні The Breast Cancer Awareness Month і Всеукраїнського дня боротьби із захворюванням на рак молочної залози організували флешмоб #піклуванняЦеЛюбов,та закликають жінок взяти в ньому участь.

«Жовтень — це всесвітній місяць обізнаності про рак молочної залози. Я прошу, щоб кожна з вас звернулася до близької вам людини, до людини, яка не байдужа, з рекомендацією пройти огляд. Допоможи їм обрати шлях усвідомленості.

Попри небезпеку діагнозу, при умові раннього виявлення половину випадків захворювання можна попередити.

 

Відправ це посилання тому, кого любиш, про кого піклуєшся: матері, сестрі, доньці, подрузі. Рання діагностика здатна зберегти найцінніше — життя», — говорить супермодель Наталія Гоцій.

У жовтні по всьому світу проходять акції та інформаційні кампанії за участі відомих людей, покликані привернути увагу до проблеми діагностики та лікування цієї хвороби. В Україні щороку діагностується близько 15 тис. нових випадків захворювань. Найвищі показники захворюваності на рак молочної залози серед українок у віці понад 60 років, хоча вже з 30 років значно частішають випадки захворювання — хвороба «молодшає». 

За даними Центру громадського здоров'я МОЗ України, щотижня близько 110 українок помирають від цієї хвороби. Діагноз, поставлений на I стадії, піддається лікуванню у 95% жінок, II стадії у 80%, на III стадії у 50% жінок. Кожній четвертій жінці рак грудей діагностують уже на ІІІ–ІV стадії, коли ефективність лікування значно знижується. 
 

Тест: Что вы знаете о старении кожи?

Лера Гузема: «На физическом уровне мы друг друга воспринимаем по запаху»

Мary Kay и Keòsme выпустили линию белья в поддержку женщин, которые перенесли рак молочной железы