Історії сміливих українських водіїв у кампанії Keep Ukraine Moving від Uber та Banda

Благодійна ініціатива

Хоча війна — усе ще щоденна жахлива реальність для українців, для більшості країн світу це вже лише заголовки новин. Люди звикають до чужих війн. І лише ті, хто працює в Україні, як-от Uber, знають, через що проходять українці. 

Keep Ukraine Moving

«Наступного дня після того, як я їх вивезла, міст підірвали», — розповідає Оксана — водійка з України, яка перші місяці вторгнення евакуювала людей із зони бойових дій та волонтерила.

Оксана — одна з кількох сміливих українських водіїв, про яких Uber розказав у рамках міжнародної кампанії Keep Ukraine Moving.

Агенція Banda та український режисер Олег Томін запустили проєкт, який розповідає історії водіїв Оксани, Дмитра та Паші, які працюють з Uber. Кампанія, спрямована на збір донатів для UNITED24, буде поширюватися в додатку Uber у більш ніж 10 країнах і на медіаканалах Uber по всьому світу. Усі донати підуть на ініціативу, що надає кошти Міністерству охорони здоров’я України для закупівлі терміново необхідних автомобілів швидкої допомоги.

«Ми перечитали новини, твіти та пости, провели особисті інтерв’ю і знайшли дуже багато сміливих, захопливих історій. Наприклад, про чоловіка, який впродовж 26 годин віз літню пару з Києва до польського кордону. Безкоштовно. Або про водія, який евакуював мешканців Бучі, коли туди вже увійшли російські війська. Чи про жінку, яка вирушила на передову рятувати родину з двома дітьми та трьома котами. Для кампейну ми обрали трьох водіїв. Але такі історії трапляються в Україні постійно. Тисячі, про які ми навіть не здогадуємося», — зазначив креативний директор Banda Ярослав Сердюк. 

«Після дев’яти місяців повномасштабної війни героїчний народ України потребує нашої підтримки як ніколи. Українські водії допомагають своїй країні рухатись у часи неймовірних труднощів, і цей кампейн — наш спосіб поділитися зі світом історіями самовідданої сміливості. За допомогою кампанії Keep Ukraine Moving ми сподіваємося зібрати необхідні кошти для придбання машин швидкої допомоги, а Uber пожертвує від себе ще близько 1 мільйона доларів», — розповідає Анабель Діас, регіональний генеральний менеджер Uber з мобільності EMEA.  

Робота над кампейном відбувалася в унікальних умовах і також виявила сміливість команди. Кампейн цілком був зроблений в Україні, українцями та буквально під час бомбардувань та повітряних тривог. Знімальний день закінчувався ввечері до 18:00, щоб група мала змогу повернутися додому до комендантської години. Інколи дубляж відео припинявся через російські ракетні обстріли Києва. 


Реклама

Популярні матеріали

Українська кухня: веганські рецепти на сніданок, обід і вечерю...


Чай з кульбаби: корисні властивості, правила приймання та...


Old money — естетика, яка ніколи не вийде з моди: складаємо образи...


Читайте також
Популярні матеріали