Сьогодні зображення у соціальних мережах покликане формувати особистий бренд, підвищувати лояльність аудиторії та викликати у користувачів певні емоції.
Тому приділяти увагу фото особливо важливо, якщо ви хочете, аби ваш проєкт став успішним у соцмережах. Відомо, що той чи інший колір викликає у людини конкретну емоцію, а грамотно підібраний шрифт приверне більше уваги. Якщо користуватися ними з розумом, можна збільшити продажі, знизити вартість передплатника або отримати будь-який інший профіт.
Спеціально для ELLE.UA команда програми LOOMY поділилася п’ятьма прийомами, які зроблять ваші публікації у соцмережах результативнішими.
Один колір у дрібних деталях
Особистий бренд став мало не головною тенденцією останнього року. Його основне призначення — асоціація людини з нішею, якою вона займається, щоб збільшити довіру до неї. Це допомагає залучати клієнтів, утримувати їх, підвищувати впізнаваність фрилансера чи бізнесу.
Крім цього, є безліч непомітних прийомів, що допомагають виділитися з натовпу. І це не лише стиль спілкування з аудиторією, а й параметри зображення. Наприклад, оформлення фону під текстом, вибір стикерів та інших дрібниць. У LOOMY радять створювати публікації в одному кольорі. Припустімо, фіолетовому.
Instagram: @loomy.app
У процесі перегляду блогу користувачі звикнуть до цього, і ваша впізнаваність зросте — аудиторія підсвідомо впізнаватиме вас за колірною гамою. А що вище впізнаваність автора, то вищий щодо нього рівень довіри.
Допоможуть зробити це програми для обробки фото. У LOOMY є понад 100 кольорових, анімованих та класичних шрифтів.
Монохромні кольори банерів
Прийом, який також виділить спільноту чи особисту сторінку у Facebook. Якщо ви створюєте шапку профілю та пости з текстом на зображеннях, використовуйте різні тони одного кольору на фоні, підкладках до тексту та шрифтах.
Корекція кольору
Тренд на складний дизайн пішов у минуле. В Instagram та інших соцмережах усе частіше наголошують на простоті та природності. Пости, сторіс, reels — у всіх форматах переважають фото та відео без хитромудрих деталей та складних дизайнерських елементів. Проте навіть у такому оформленні є дрібниці, які допоможуть виділити користувача серед тисяч конкурентів.
Наприклад, налаштування колірної гами, за допомогою якої в кадрі переважатиме конкретний колір. Мінімальна обробка фото — і ваш обліковий запис стане більш впізнаваним, а ви будете асоціюватися з вибраним кольором.
Instagram: @tezza.barton
Так, налаштування температури кольорів може зробити зображення більш естетичним. Наприклад, теплі кольори більше заохочують до контенту і викликають позитивні емоції.
І ключове: корекція кольору повинна бути ледь помітною. Важливо зберігати баланс відтінків та прагнути природності.
Гра з кольором
Золоте правило дизайнера та будь-якого SMM-фахівця — не більше трьох кольорів на фотографії, тому що людському оку складно сприймати більше.
Але крім кількості кольорів важливо, щоб вони поєднувалися між собою і зображення не викликало відторгнення. Уникнути цієї помилки можна за допомогою сервісу color.adobe.com. З його допомогою можна вибрати оптимальне поєднання відтінків, яке привабить користувачів та створить візуально гармонійне зображення.
Instagram: @tezza.barton
Використовуйте складні ефекти грамотно
У контенті краще робити ставку на природність, але в день, коли сталася важлива подія, це правило можна порушити, щоб привернути більше уваги.
У цьому разі використайте яскравий та нестандартний шрифт. Ви відразу проб’єте банерну сліпоту, і аудиторія зверне увагу на ваш контент. Важливо це робити рідко (наприклад, раз на тиждень), щоб підписники не звикали до таких нововведень.
Instagram: @loomy.app