Інклюзивність як ядро корпоративної культури: досвід Райффайзен Банку

Війна призвела до фундаментальних змін у ставленні бізнесу до інклюзивності

Райф робить свої послуги більш безбар’єрними та інклюзивними. 100 мільйонів гривень банк інвестує у переобладнання своїх відділень, аби вони відповідали вимогам інклюзивності. Зараз таких відділень вже 60, а до кінця року буде 260. Про це розповіла заступниця голови правління Райффайзен Банку Оксана Шевченко під час Public Talk на тему «Інклюзивність та безбар’єрність під час війни, підтримка та реінтеграція ветеранів» у рамках Elle Active Forum, який пройшов 13 квітня в Києві.

«Десять років війни призвели до фундаментальних змін у ставленні бізнесу до інклюзивності, яка завжди була в ядрі корпоративної культури Райфу. Ми сповідуємо принцип «Кожен має значення». Це стосується і працівників, і клієнтів. І зараз з’явилося багато людей, які пережили різний травматичний досвід: участь у воєнних діях, окупацію, релокацію, втрату близьких, домівок, поранення тощо. Зараз завдання держави, великих компаній — створити середовище рівних можливостей для усіх. І Райф, зокрема, сфокусований на підвищенні інклюзивності фінансових послуг», — розповіла Оксана Шевченко.

Вона нагадала, що банк нещодавно долучився до Хартії з фінансової інклюзії та реінтеграції ветеранів, ініційованої ЄБРР та НБУ. Райф підтримує 198 мобілізованих до ЗСУ працівників, виплачуючи їм середні зарплати — загалом 130 мільйонів гривень за два роки. Для ветеранів-працівників та членів їхніх родин у банку діють програми медичної, психологічної та освітньої підтримки. «Ми хочемо, щоб родини наших захисників також почувалися захищеними», — підкреслила заступниця голови правління Райффайзен Банку.

За допомоги військового психотерапевта Антона Семенова в банку було проведено онлайн-навчання для 5 тисяч працівників щодо особливостей комунікації з військовими, ветеранами та людьми, які пережили травматичний досвід війни.

«Те, через що доводиться проходити нашим військовим, змінює їх назавжди, і це не можна порівняти з досвідом цивільних. Військовим важливо бачити, що цивільні цінують і поважають цю роботу, ці зусилля, ці втрати. Проте цивільні зазвичай відчувають жаль та провину і не знають, як з ними впоратися. Виникає ніяковість та відчуження, що заважають екологічній та конструктивній взаємодії. Розуміння того, чого саме потребують військові з боку цивільних, правила спілкування та приклади правильних речень для типових ситуацій можуть допомогти розтопити лід відчуження та відновити почуття єдності й гідності як у військових, так і у цивільних», — розповів Антон Семенов, засновник волонтерського проєкту «Як ти, брате?», тренер інструкторів ТрО з першої психологічної допомоги.

Райффайзен також співпрацює з платформою «Розумію» і надає гранти ветеранським підприємствам. У рамках програми «Сміливі» Райф вже видав перших шість грантів на розвиток ветеранського бізнесу. Під час третьої хвилі банк профінансує 77 ветеранських підприємств. Проєкт «Сміливі» реалізується разом з агрохолдингом «Астарта-Київ», а нещодавно до нього приєдналася компанія «Vodafone Україна». Райф уже виділив на підтримку малих бізнесів для ВПО, членів сімей військовослужбовців та ветеранів понад 17 мільйонів гривень. Малі підприємці в рамках програми можуть отримувати гранти до 70 тисяч гривень.

«Тема інклюзивного середовища в нашій компанії й до війни була дуже важливою. А тепер це одне з ключових питань, зважаючи на те, що абсолютно кожен з наших співробітників чи клієнтів має свій болючий досвід війни. Тому в нашій компанії розроблена комплексна програма психологічної підтримки та адаптації до нової реальності. Вона спрямована на всіх — хто працює в тилу, воює або повернувся додому з фронту. З 2022 року в нас працює гаряча лінія за номером 7333 під назвою «Лінія життя», яка допомагає нам тримати міцний контакт з колегами-військовими та їхніми близькими, надавати їм психологічну і матеріальну допомогу. Також ми розробили та запровадили програму «Шлях ветерана». Вона включає різноманітні консультації, психологічну та медичну допомогу, пільги, спеціальні умови роботи, гнучкий графік роботи, можливості для професійного та карʼєрного зростання. Це працює: 13 колег вже повернулись з лав ЗСУ до роботи, а дехто з них й просунувся у карʼєрі», — зазначила під час Public Talk Ольга Устинова, генеральна директорка «Vodafone Україна».


Реклама

Популярні матеріали

Життєрадісний весняний манікюр для всіх, хто відчуває апатію: 15...


Чай з кульбаби: корисні властивості, правила приймання та...


Сміливість та романтичні почуття в новій колекції IVA NEROLLI...


Читайте також
Популярні матеріали