КРИССИ ТЕЙГЕН ВЫЛОЖИЛА ПЕРВОЕ ФОТО СЫНА И...

5 ПРИЗНАКОВ ЭМОЦИОНАЛЬНО НЕСТАБИЛЬНОГО...

КАК ОТДОХНУТЬ И НАБРАТЬСЯ СИЛ ЗА ТРИ ДНЯ

25 ВАРИАНТОВ ПРИЧЕСОК НА ПОСЛЕДНИЙ ЗВОНОК И...

МІЛА КУНІС ПОКАЗАЛА НОВУ ЗАЧІСКУ НА BILLBOARD...

Джамала стала послом ООН

Героїня травневої обкладинки ELLE українська співачка Джамала стала Послом доброї волі 

Переможниця Євробачення-2016 підтримала багаторічну роботу Міжнародної організації з міграції (МОМ) – Агентства ООН із питань міграції, із боротьби з сучасним рабством та запобігання йому, знявшись у соціальній рекламі. Ролик з’явиться в ефірі українських телеканалів 18 жовтня, у Європейський день боротьби з торгівлею людьми. Окрім ротації відео на телебаченні, також передбачається загальнонаціональна інформаційна кампанія зовнішньої реклами «Небезпеку видно не одразу».

«В Україні дуже багато людей живуть на межі бідності і готові працювати будь-де та за будь-яких умов. Саме вони, як правило, стають жертвами торгівців людьми та потрапляють у рабство. На жаль, кількість постраждалих з кожним роком тільки зростає», – каже Джамала. «Ця кампанія, звісно, не вирішить проблему, але може привернути  увагу і ЗМІ, і посадовців, і суспільства. Головна мета – попередити українців, що треба бути дуже обережними, коли вони розглядають пропозиції роботи за кордоном», – каже Джамала.

Одна п’ята населення України, відповідаючи на запитання соціологів у рамках нещодавнього дослідження МОМ, сказали, що були б готові заради роботи нелегально перетнути кордон, працювати у зачинених приміщеннях або віддати паспорт працедавцю. «Усі ці люди схильні до ризикованої поведінки, яка може закінчитися їхньою експлуатацією», – пояснює Голова Представництва МОМ в Україні доктор Томас Лотар Вайс. «Ми надзвичайно цінуємо участь Джамали у нашій кампанії із запобігання сучасному рабству. Віримо, що Джамала допоможе врятувати багато людських доль», – сказав д-р Вайс.

За даними дослідження, проведеного на замовлення МОМ, з 1991 року понад 230 000 українців постраждали від торгівлі людьми. Представництво МОМ в Україні з 2000 року надало допомогу майже  14 тис. постраждалим від сучасного рабства. Лише за перші шість місяців поточного року Представництво МОМ виявило 639 осіб, які постраждали від торгівлі людьми з метою трудової та сексуальної експлуатації у 23 країнах, зокрема в Україні. Цей показник на 30% вище в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року.

Національна інформаційна кампанія МОМ із протидії торгівлі людьми за участю Джамали «Небезпеку видно не одразу» стала можливою завдяки щедрій підтримці американського народу через проект Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та була підтримана Міністерством соціальної політики України та Міністерством внутрішніх справ України.

Нагадаємо, що у 2013 році Джамала стала обличчям кампанії MTV EXIT, організованої у партнерстві з МОМ та спрямованої на підвищення обізнаності українців про торгівлю людьми і безпечну міграцію. Тоді Джамала виступила в ролі ведучої документального фільму «Життя на продаж», заснованого на реальних історіях постраждалих від експлуатації. Обличчями аналогічних кампаній MTV EXIT у світі були такі знаменитості як Джаред Лето й Анджеліна Джолі.

Трогательные видео о мамах

Видео дня: как на самом деле создают часы Chanel

Маша Ефросинина, Катя Осадчая и Андре Тан поздравляют Соню Забугу с Днем рождения

Загрузка...