У Києві 2 березня пройшов благодійний мотиваційний бранч UKRAINIAN WOMEN UNITY (UWU), який засновниця клубу Ілона Гвоздьова проводить щомісяця, починаючи з серпня 2022 року.
Цього разу напередодні заходу вдалося закрити збір на квадрокоптер DJI Mavic 3 Classic для 241 бригади ТРО ЗСУ, 243 батальйону 7 роти, що наразі боронить нашу країну у гарячій точці на східному напрямку, на суму 69 281 гривень. Безпосередньо під час бранчу жіноче ком’юніті долучилося до збору на генератор головної редакторки VIVA та продюсерки соціальних проєктів Іванни Слабошпицької, аби єдиний в Україні музей науки та техніки для дітей «Експериментаріум» зміг продовжити свою унікальну освітню місію.
Локацією для першого весняного заходу UWU став затишний ресторан «Прага», що входить групи закладів Table Talk. У великій банкетній залі, наповненій теплим сонячним світлом за рахунок панорамних вікон із видом на озеро, гостей пригощали вишуканими закусками, а також напоями від постійного партнеру заходу WINETIME.
Святковий настрій створили незмінні ведучі бранчу В’ячеслав Соломка, ведучий телеканалу Київ, актор театру і кіно, та засновниця клубу UWU Ілона Гвоздьова, а природньої легкості атмосфері надало квіткове оформлення від студії декору та флористики SunMarino.
«З перших днів війни ресторан «Прага» підтримує ЗСУ, спочатку готувавши для ТРО, Ірпеня, Бучі, стареньких людей та онкохворих. А пізніше, разом з фандрейзинговою платформою United24, було започатковано серію благодійних вечорів «Об`єднані», метою яких є збір коштів на медичну допомогу нашим воїнам», — зазначила CEO групи ресторанів Table Talk Юлія Цемашко під час презентації закладу гостям бранчу.
На запрошення Ілони Гвоздьової до благодійного івенту долучилися популярні українські зірки. Співачка Michelle Andrade виступила із натхненною промовою, а також заспівала свої відомі хіти й презентувала новий трек під назвою «Світло» з мініальбому «Неприховане», у якому розкривається тема ностальгії за минулим життям.
Українській співак, переможець шоу «Голос країни» та актор Маріупольського театру ENLEO (Нікіта Леонтьєв) представив публіці переклад українською суперхіта Tom Odell «Another love» та пісню власного авторства «Незнайомці», а відомий український блогер Галицька Діва, він же Андрій Черепущак, додав витонченої гумористичної нотки під час свого стендапу.
Гостею традиційної рубрики «7 чесних хвилин з Іванною Слабошпицькою» цього разу стала українська телеведуча шоу «Сніданок з 1+1», волонтерка благодійної організації «Здійсни мрію» Неля Шовкопляс. У відвертому інтерв’ю вона розповіла про бодішеймінг, питання самооцінки, підтримання емоційного стану і важкість поєднання материнства та кар’єри.
Українська журналістка, інтерв’юерка, телеведуча Аліна Доротюк поділилася з учасницями клубу UWU своїми думками щодо кар’єри та життя під час війни, а також теми сприйняття радісних емоцій, що наразі турбує багатьох.
А шеф-редакторка телеканалу Київ Наталя Дубовик торкнулася теми Slash-професій.
Неймовірно натхненними були виступи представників компаній-партнерів мотиваційної зустрічі UWU, які розповіли про власний шлях створення бренду з нуля і свої «маленькі» перемоги на ньому. Український парфумерно-косметичний бренд INRO на чолі із власницею Ольгою Саєнко спільно з UNITED24 презентували лімітовану колекцію свічок, яка присвячена містам України, що перебувають у тимчасовій окупації: Донецьку, Луганську, Енергодару, Маріуполю, Мелітополю та Сімферополю. Також бренд відзначився нещодавньою колаборацією з українським брендом одягу Cabanci.com та власне UKRAINIAN WOMEN UNITY.
Про «Любов до себе як спосіб життя попри все» розповіла Антоніна Фльора, топ-тренер французького бренду професійної косметики преміальної якості La Biosthetique в Україні та власниця простору @volossya.beauty.
Розробниця технології еко-зберігання хліба в Україні та засновниця еко-бренду GOODLEKS Олеся Уманська поділилася власним досвідом на шляху становлення нового еко-бренду та розповіла про лайфхаки для правильного зберігання продуктів, що має значний вплив на стан здоров’я людини. Підприємниця також наголосила: «Екологічність — це не лише натуральність одягу та їжі, це натуральність себе, своїх думок, дій, ставлення до суспільства, себе, родини, дітей. Це про те, саме «як» ми даємо світові зворотній зв’язок на його блага, наш настрій, наміри і таке інше».
Наприкінці зустрічі усі гості долучилися до танцювального МК з Ілоною Гвоздьовою та отримали подарунки від французького бренду косметики LA BIOSTHETIQUE в Україні, українського еко-бренду GOODLEKS, парфумерно-косметичного бренд INRO й студії флористики та декору SunMarino.
Організація: @13friends.ua
Текст: Марина Бучко @marina_buchko
Фото: @photosofiyka, @seregaprishliak, @kova_photographer,
Відео: @kovalyov_vladd