Кейс брендингу Чорнобильської зони від Banda Agency отримав срібну нагороду в категорії Design на одному з найбільших та найпрестижніших світових фестивалів реклами The Cannes Lions International Festival of Creativity 2022. Це другий срібний лев у історії України та другий лев для Banda Agency.
«Каннські леви» — ключова подія для креативників, на якій обирають найкращі роботи у сфері реклами та визначають міжнародні тренди.
«Сьогодні кожна перемога України дуже важлива і вона звучить у рази голосніше, ніж будь-коли. Увага всього світу зараз прикута до України, і для нас це унікальна можливість розповісти, наскільки ми сильна, смілива, креативна та відкрита нація. Це шанс показати рівень мислення, інновацій та креативу в нашій країні. Ми дуже розраховуємо на цю увагу та вдячні за міжнародне визнання та підтримку — це допоможе Україні здобути найголовнішу перемогу, перемогу у війні», — каже співвласник і креативний директор Banda Паша Вржещ.
26 квітня 1986 року Чорнобиль змінив світ та перетворився на місце пам’яті, яке нагадує про ціну людської помилки. Наприкінці лютого 2022 року російські війська вторглися в Україну та окупували непрацюючу Чорнобильську атомну електростанцію. Весь світ знову почав уважно стежити за ситуацією навколо Чорнобилю.
Banda Agency розробили брендинг Чорнобильської зони у 2021 році, щоб привернути увагу до цього дуже особливого місця. Мало хто знає, що міста зони поступово зникають: їх руйнує час та поглинає природа. А це означає, що із часом у людей зникне можливість побачити прямі наслідки катастрофи.
«Більшість людей нічого не знає про те, що зараз відбувається в Чорнобилі. Жах, трагедія, помилка, небезпека, страх — навіть сьогодні це перше, що спадає на думку, коли говорять про зону відчуження. Але Чорнобиль — це дивовижний синтез застиглого міста Прип’ять, відродженої природи та наукової роботи на самій станції. Там щодня працюють вчені з усього світу, щоб мінімізувати шкоду минулих подій і забезпечити майбутнє. Чому цьому місцю потрібен логотип? По-перше, щоб нагадати про це унікальне місце, роки якого злічені. Воно поступово зникає, руйнуючись часом і поглинаючись природою. По-друге, тримати ситуацію під контролем і точно знати, коли небезпека повністю зникне», — зазначила Олександра Дорогунцова, креативний директор агенції Banda.
Ідея розробки полягає в тому, що брендинг видозмінюється щороку та робить час головним героєм цієї історії. В основі лого — форма четвертого реактора, символу початку трагічних подій. Кінцева точка існування лого — 2064 рік, коли Чорнобильську електростанцію буде повністю виведено з експлуатації.