Adrenaline Battle: Monatik закликає пройти квест, зробити тест на ВІЛ та виграти участь у його новому кліпі 

Мультиартист спільно з ЮНІСЕФ розпочав освітню кампанію в Україні, що мотивує підлітків тестуватися на ВІЛ 

В листопаді минулого року Monatik офіційно став Другом ЮНІСЕФ та взяв участь в інформаційній кампанії для молоді Adrenaline Battle. Їі мета – мотивувати молодь до тестування на ВІЛ. 

Протягом трьох місяців молоді люди, яким виповнилося 14 років, реєструються на сайті ubrave.com.ua, виконують 6 шалених завдань, публікують фото та відео виконаних завдань, серед яких тестування на ВІЛ, набирають дропи (бали) та мають можливість виграти участь у знімальному процесі нового кліпу Monatik.

Щоб мотивувати до дій, мультиартист також пройшов тестування і взяв участь в соціальному експерименті. 

«Мені виміряли пульс після того, як я катався на скейтборді, стрибав на батуті, перед концертом та під час проходження тесту на ВІЛ. Справа в тому, що пульс підвищується, коли відбувається викид адреналіну, і він виявився не набагато вищий під час ВІЛ-тестування, тобто переживання не такі страшні, як здавалися спочатку.

Мені теж чомусь було так страшно, адже не хотілося почути щось не те. Більшість людей саме тому і намагається відсунути від себе момент здачі тестування. Це неправильно.

Треба набратися сміливості, здати його для себе та своїх близьких і перевіритися. Це не ризик, а просто профілактика, яку кожен мусить пройти».  

Більше інформації про кампанію Adrenaline Battle та клініки дружні до молоді, де можна безкоштовно та конфіденційно пройти тест на ВІЛ, ви можете дізнатися на веб-сайті ubrave.com.ua


Реклама

Популярні матеріали

Які босоніжки нам потрібні цієї весни


«Діамант — найгарніша і найбажаніша інвестиція»: засновниця Diva...


Сучасний погляд на українські традиції: чому варто відвідати...


Читайте також
Популярні матеріали