«Зараз вкрай важливо поширювати українську культуру без російського підтексту», — Аля Гонта

Засновниця LessLess про чоловіка в ЗСУ, організацію роботи бренду та подальші перспективи розвитку в умовах нової реальності 

Українська мода сьогодні є одним з потужних рупорів нашого народу в світі, а українські дизайнери — його голосами. Fashion-редакторка ELLE Анастасія Білоус спілкується з головними гравцями ринку, які сьогодні мають змогу говорити з усім світом від імені made in Ukraine. У рамках цілого циклу матеріалів «Модний рупор народу» ми розповідатимемо про українські бренди, які не тільки продовжують працювати на благо країни, а й докладають чималих зусиль до боротьби на культурному фронті. 

Наша сьогоднішня героїня — Аля Гонта, дизайнерка та співзасновниця luxe loungewear бренду LessLess. 

Аля та Тимофій Гонти, засновники бренду LessLess

Про перші тижні війни

Коли почалося повномасштабне вторгнення, мій чоловік і співзасновник бренду відвіз мене, нашого малюка і собаку до кордону з Польщею, а сам пішов служити в ЗСУ. Я місяць-два перебувала у підвішеному стані й намагалася зрозуміти, що робити далі. На фоні всіх цих подій думки були зовсім не про бренд. Трохи згодом ми знайшли моральні сили відновити роботу. У нас невелика команда, але це сім’я, якій довіряєш. Наразі ми маємо невеликий сток, над яким і працюємо. З відновленням роботи виробництва, можемо відшивати і приватні замовлення. З початку повномасштабної війни змінилася швидкість логістики, адже експрес-доставки за кордон не працюють. Але ми робимо все від нас залежне, щоб якомога швидше доставляти замовлення. 

Тимофій Гонта

Про виробництво

Ми продовжуємо відшиватися в Україні й не плануємо переносити виробництво за кордон. Ми дуже цінуємо наших партнерів — для нас важливо їх підтримувати. Ми здебільшого працюємо з італійським шовком, і це вимагає високого рівня майстерності та досвіду. Майстрині, що шиють для нас, уміють дуже якісно працювати із шовком, а для нас якість виробів завжди була пріоритетом.

Про шляхи продажів

Ми відновили онлайн-продажі через наш сайт, а також заходимо до потужних українських ритейлерів, таких як ЦУМ та The Icon. Наразі плануємо співпрацю з міжнародними ритейлами. Pop-up stores також є в планах, але лише ті, де ми підходимо за стилістикою. 

Про попит серед іноземців

Іноземці загалом дуже співчувають і намагаються підтримувати. Та з мого досвіду, перш за все людей за кордоном цікавить саме дизайн та якість продукту, а те, що це made in Ukraine і відсоток від продажів донатиться на допомогу країні, — більше приємний бонус. Це стосується всіх: клієнтів, журналістів, стилістів.  

Про нові можливості

Для українських дизайнерів зараз дуже вдалий час, адже країні приділяється багато уваги. У світі моди велика конкуренція, та нині ми маємо шанс привернути увагу до своїх брендів. Контакти, які до цього напрацьовувалися роками, можуть принести нові результати. Проте є й інша сторона медалі: не всі хочуть ризикувати, співпрацюючи з брендом з країни, у якій йде війна. 

Про роль модної індустрії у світовому порядку денному

Мода — це частина культури, і зараз вкрай важливо поширювати українську культуру без російського підтексту. Ми ще на початку заснування бренду свідомо відмовилися від співпраці з російськими інфлюенсерами і пресою, адже війна тривала весь цей час, і ми не хотіли ніяким чином пов’язувати свій бренд із Росією та її культурою.


Реклама

Популярні матеріали

Вибір тижня: найстильніші вбрання та аксесуари на зиму в нових...


«Аптечка першої ментальної допомоги»: картки для саморефлексії...


Fashion Talk: 15 питань Ользі Галушці про улюблені бренди...


Читайте також
Популярні матеріали