«Я хочу розказати свою історію: про кохання, яке я так довго приховував», — Потап дав інтерв’ю про новий альбом й секрети особистого життя

Редактор ELLE.UA Світлана Кравченко поговорила з артистом напередодні виходу його другого сольного альбому

«Більше не зміг мовчати», — зізнається Потап, який приїхав на нашу зустріч із 11-річним сином Андрієм. Він розповідає про затори на дорогах, безлактозні продукти і про свій сьогоднішній розпорядок. На підході вихід Misha/Nina — першої частини подвійного альбому від ПТП. Два роки тому сольний проект артиста увірвався в шоу-бізнес як своєрідний протест повсякденності. Однак у травні цього року ми всі побачили зовсім іншого Потапа. Виконавець, який звик майже все перетворювати на жарт, випустив ліричну пісню «Константа» і вперше публічно зізнався в почуттях до Насті Каменських. На зміну нецензурній лексиці прийшла глибока лірика, і сьогодні співак готовий ділитися інтимним. Що робить Потап, коли втрачає натхнення, чи суворий він бос та як реагує на поцілунки дружини з іншими чоловіками — про це і не тільки він відверто розповів в інтерв’ю ELLE.UA.   

С. К.: Проект ПТП був створений як демонстрація вашої темної сторони. Як стався поворот на 180 градусів, що від хіп-хопу і нецензурної лексики ви прийшли до глибокої лірики?

П.: Це не повністю поворот. Мій перший сольний альбом був зовсім не романтичним. Наприклад, улюблені пісні мого сина звідти — це «Малибу», «Прости, Турция» та «Нафиг из машины». /Nina — друга частина нового альбому, яка вийде згодом, стане, по суті, продовженням першого ЕР «Спелые сливы». А ось у Misha/ мені захотілося подивитися на свою творчість із іншого ракурсу — ліричного. Тож до співпраці я запросив молодого саунд-продюсера і звукорежисера Nick Niker (Микиту Пучкова). Він допоміг мені відкрити романтичного Потапа.

С. К.: Про що новий альбом Misha/? В чому головний меседж?

П.: Це альбом про кохання.

Кохання, про яке я довго не говорив і яке відштовхував веселими піснями. Мовчав, а потім захотів сказати.

Таємниця відкрилася, всі дізналися про наш романтичний союз із Настею, про весілля. І після цього з’явилася якась нова творча чакра. І я в новому альбомі  розповів свою історію.

С. К.: Чи не було у вас страху, що про кохання вже все всіма сказано? Як ви шукали нові слова, щоб лірична пісня могла стати хітом?

П.: Раніше треба було писати так, щоб це стовідсотково зачепило інших.

Зараз настільки все змінилося в музиці, що треба просто бути чесним, і тоді на тебе звернуть увагу.

А зробити чесно після 20 років комерційного підходу було непросто, так, якби піарник спробував написати ліричну баладу. Однак перед початком роботи над новим альбомом я сказав: відкидаємо всю комерцію. І я не боюся, що це не вистрелить чи комусь не зайде. Я експериментую: і після стількох років попси можу дозволити собі робити те, що до душі.

С. К.: За який період був написаний альбом?

П.: Ми дописували його до останнього. Микита дуже талановитий хлопець і заходить до робочого процесу зовсім з іншого боку. Я звик працювати швидко, я швидко живу, швидко випускаю пісні. А з цим альбомом склалося по-іншому. Якщо в день записувалися чотири строфи, то це вже був супер-день. Це справді щось нове для мене. Усі зйомки, інтерв'ю, реклами я ставив на паузу, вмикав авіарежим на телефоні і 2-3 години щодня присвячував цьому альбому. Тому що я хотів бути справжнім стосовно себе, Насті й слухачів.

С. К.: Розкажіть трохи детальніше про творчий процес. Ви пишете за графіком чи коли прийде натхнення?

П.: Хороший автор має бути завжди готовий зустріти натхнення. Навіть зараз у кафе я можу раптово схопити серветку й почати щось записувати. Я смачно поїв, побачив сина чи красиву жінку — і рядки самі приходять.

Я відкритий до творчості 24/7 і пишу щоденно. «Ні дня без рядка» — це про мене.

Однак наша компанія розростається, більше артистів, більше проектів, більше матеріалу. А основним автором залишаюся я. І щоб мене просто не розірвало від такого щільного графіка, я починаю долучати до написання пісень інших авторів. Мені допомагають Позитив, Андрій Безкровний, Michelle Andrade та інші музиканти. Я розумію, що я виконую роботу за десятьох. Тому хочу зібрати молодих талановитих людей, які впораються з цим потоком інформації. Адже є пісні, які приходять самі, а є ті, які треба зробити. Інколи ти втрачаєш цю можливість, щось сталося і тобі важко вловити хвилю. Тоді треба заспокоїтися, піти в ліс, побути наодинці з природою і повернути собі себе.

С. К.: Як ви розмежовуєте репертуар для всіх артистів Mozgi Entertainment? Довгий час пісні гурту «Время и Стекло» називали продовженням репертуару «Потапа и Насти». Як сформувався суто їхній стиль?

П.: Варто завжди відштовхуватися від виконавця, для якого ти пишеш. Треба витратити на нього всі свої сили й емоції, аби він поділився з тобою історією. Ти хапаєшся за найменший промінь, і починаєш крутитися довкола нього. Кожен голос має свій тон. Льоша і Надя — це не Потап і Настя, це окремий світ. Вони інакше спілкуються, думають, вдягаються, але їхня публіка їх розуміє. Тому треба стати частиною їхнього світу і багато часу проводити з ними. Ось, наприклад, одного разу в нас була з Michelle розмова про її стосунки. Я тоді сказав їй: «Так, завтра ми з тобою беремо човна й гітару, їдемо на середину Дніпра, п’ємо вино, підпливаємо до ресторану й пишемо пісню». І до кожного в мене є свій підхід.

С. К.: Спостерігаючи за Mozgi Group збоку, здається, що ви не колеги, а просто велика сімя, тусовка, і все, що ви робите, вам по фану. Як при таких дружніх стосунках вам вдається залишатися босом?

П.: У нас із Ірою Горовою (співзасновниця Mozgi Group. — Ред.) є тверде переконання: кожну людину треба поважати, всі не можуть думати однаково, ми потрібні одне одному для виконання спільної місії. Люди — це для нас найбільша цінність. Наприклад, я знаю, коли в кого день народження, хто за кого збирається заміж чи за яку футбольну команду вболівають його діти. Над цим треба працювати, і ми працюємо.

Коли до нас приходять з інших компаній, то кажуть, що ми наче церква, але без ідолів. Ми всі разом, нас не розіб’єш.

С. К.: Чи доводилося вам боротися із зірковою хворобою своїх артистів?

П.: Доводиться й зараз. Ми постійно про це говоримо, тому що взаємовідносини артиста з публікою й артиста з компанією — це живий організм, який треба пильнувати. Дівчата більш працьовиті, а хлопці частіше хворіють на зірковість. Але ми всі впоралися з цим і пішли далі. Це дуже важка психологічна штука, яка залежить від багатьох факторів.

Буває, артист дасть два концерти в провінційних містечках і починає дерти носа. Дивишся на нього і думаєш: «Як же ти помиляєшся, друже».

С. К.: Одразу спадає на згадку Джаред Лето, який ходив по Києву без охорони і співав пісень у підземних переходах.

П.: Я проста людина: сам керую машиною, сам ходжу магазинами й до сина в школу. І в цьому фішка. «Время и Стекло» з перших хвилин на сцені ламають бар’єр між артистом і глядачем. І нам подобається, коли нам дякують за простоту. Так роблять західні зірки, і я за цим часто спостерігаю. Недавно ми сиділи в ресторані з моїм другом Тіллем Ліндманом із гурту Rammstein, під час всієї вечері до нас підходили фотографуватися, а він нікому не відмовляв.

Насправді чим більший артист, тим він доступніший і крутіший. Немає часу на зіркову хворобу.  

С. К.: «Потап и Настя», Mozgi, ПТП. В якому форматі вам працювалося комфортніше?

П.: Як виняток ми з Настею на дні народження нашого товариша заспівали декілька пісень із репертуару «Потапа і Насті». Спускаючись зі сцени, я запитав її: «Ти б хотіла далі продовжувати?» Вона сказала: «Ні, ти стрибаєш переді мною і забираєш мої слова». І я теж не хочу. Це було круто, але воно залишилося позаду. Зараз у Насті круті сольні хіти, а в мене неймовірний гурт Mozgi. Виступаючи з хлопцями, я почуваюся так, наче підключився до небесного заряду. І коли мені говорять «вау, ми такого ще не бачили», я відчуваю супер-гордість. Західні колеги в захваті від того, що ми робимо і навіть просять нас перекласти треки англійською.

С. К.: Розкажіть про новий кліп на пісню China, який виходить разом із альбомом. Де проходили зйомки і хто виступив режисером?

П.: Над кліпом працювали Mozgi Production, режисерський тандем Максима Шелковнікова та Дениса Манохи. Робота вийшла досить правдива. У пісні йдеться про почуття, яке виникає, коли ти бачиш красиву жінку. Ось ця перша секунда, коли спрацьовує біохімія, в трьох хвилинах кліпу. Зйомки проходили в Києві, і ними зацікавився навіть мій 10-річний син. Андрюша зайшов до павільйону, коли якраз наді мною нахилилася напівоголена жінка. Він запитав: «Тату, з тобою все в порядку?» Я сказав: «Так, синку, навіть більше».

С. К.: Як відреагувала ваша дружина на напівоголених жінок у кліпі?

П.: Настя сказала: «О, ти весь в блискітках прийшов». Сама вона нещодавно цілувалася з якимось актором і розказала мені вже постфактум.

Ніхто ні в кого дозволу не питається, бо ми дуже добре все розуміємо. Два артисти в сім’ї — це класно.

Не класно, звісно, коли не збігаються відрядження і ми не бачимося місяцями. Зате є час, щоби скучити. Ми завжди один за одного, в усьому підтримуємо, розуміємо і навіть мріємо про одне й те саме. Ми найкращі друзі. Взагалі треба бути друзями зі своїми колегами, підлеглими, з журналістами. Не треба вмикати злого боса чи ревнивого чоловіка.

С. К.: Які шанси в Андрія не стати частиною шоу-бізнесу?

П.: У нього це проривається: ми вже записали кілька пісень про школу, одну з них він навіть заспівав на останньому дзвонику. Він веде концерти, знімає блоги. І я не перечу цьому. Для нас з Ірою головне, аби він був вихованою і чемною дитиною, інтелектуалом і спортсменом. А ким він зрештою стане, артистом чи президентом, це вже на другому плані. Ти ким будеш?

Андрій: Не знаю, раніше хотів стати кібер-спортсменом і навіть виграв свої перші сто доларів на одному з турнірів. Але потім я втратив інтерес. Зараз мене дуже сильно тягне на сцену і я придивляюся до того, чим займаються тато й мама. Може, скоро я буду виступати, хто знає.

П.: У свої десять він разом із гуртом «Время и Стекло» знявся в рекламі й заробив гроші –  отримав картку і на картку. А під час нашої нещодавньої поїздки до Греції Андрій не дав мені розрахуватися в кафе. Сказав мені: «Ні, батьку, я сам». Він дістав гроші і пригостив усю нашу компанію. Мені подобається те, ким він росте.

А.: Якщо в мене є свої гроші, то чому я не можу за себе платити? І заодно зробити приємність батькам.

С. К.: Я правильно розумію, у вас більше стосунки як «друг-друг», аніж як «батько-син»? Як ви зазвичай проводите разом час?

А.: Так, ми більше друзі. Одне з наших найулюбленіших занять — відвідування парків віртуальної реальності. Також ми разом займаємося спортом: граємо в баскетбол і футбол, це дуже прикольно робити з татом. Ідемо в кіно, дивимося фільми вдома або просто говоримо.

С. К.: Бути сином Потапа й Ірини Горової — це дуже серйозне випробування для дитини. Чи відчуваєш ти себе крутішим в школі від інших дітей? І як до тебе ставляться вчителі?

А.: Мене привчили не хизуватися. Я завжди знав, що я на рівні з іншими дітьми.

П.: Для нас з Ірою завжди було головне, аби він виріс чемною людиною.

С. К.: Не можу не запитати про здорове харчування. Як давно ви не вживаєте цукру та лактози?

П.: В далекому минулому я спортсмен і сам розумію, як треба харчуватися, а що краще не вживати. Сьогодні я проспав своє тренування, але в моєму авто лежать уже три контейнери з їжею, яку приготувала Настя. Не знаю, як вона все встигає!

С. К.: Крім харчування, що ще змінилося у вашому житті після весілля? Чи вплинули зміни в особистому житті на творчість?

П.: Для мене особисто нічого не змінилося, тому що в нас давно вже були відносини.

Я так само запальний на роботі, так само пишу пісні, граю в футбол, мрію про нові досягнення, живу й допомагаю іншим. Хіба що я став щасливішим.

Чи вплине це на творчість далі — не знаю. Послухайте новий альбом і самі вирішіть.


Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали