«Я буду робити все можливе, щоб наше виробництво залишалося в Києві», — дизайнерка Ксенія Шнайдер

Засновниця Kseniaschnaider розповідає про організацію роботи бренду та подальші перспективи розвитку в умовах нової реальності 

Українська мода сьогодні є одним з потужних рупорів нашого народу в світі, а українські дизайнери — його голосами. Fashion-редакторка ELLE Анастасія Білоус спілкується з головними гравцями ринку, які сьогодні мають змогу говорити з усім світом від імені made in Ukraine. У рамках цілого циклу матеріалів «Модний рупор народу» ми розповідатимемо про українські бренди, які не тільки продовжують працювати на благо країни, а й докладають чималих зусиль до боротьби на культурному фронті. 

Наша сьогоднішня героїня — Ксенія Шнайдер, дизайнерка та засновниця бренду Kseniaschnaider. 

Про роботу бренду сьогодні

Бренд був на паузі протягом перших трьох тижнів повномасштабної війни, після чого ми почали поступово повертатися. Наразі ми майже на 70% відновили всі процеси: продажі, виробництво та роботу команди (частково дистанційно, адже багато хто за кордоном). Звичайно, темп роботи нині зовсім інакший: обсяги сильно впали, команда скоротилася, логістика дуже ускладнилася. Проте ми намагаємося швидко адаптуватися до нових викликів та підтримувати одне одного.

Про виробництво

Перші два місяці війни наше виробництво не працювало зовсім. Спершу команда роз’їхалася по більш безпечних місцях, та згодом люди почали поступово повертатися і ми змогли знову приступити до роботи. На щастя, наша директорка виробництва Ольга Мілешкіна залишилася в Києві та змогла налагодити всі процеси. Під час війни ми навіть встигли розробити колаборацію з художницею театральних костюмів Дарією Білою та розпочати роботу над колекцією для майбутнього літа. Я буду робити все можливе, щоб наше виробництво залишалося в Києві — нікуди за кордон переносити його не хочу та сподіваюся, що такої потреби ніколи не виникне в майбутньому. 

Про шляхи продажів

Ми відновили роботу нашого інтернет-магазину kseniaschnaider.com та беремо участь у деяких благодійних pop-up stores у різних містах Європи, збираємо гроші для волонтерів.

Антон та Ксенія Шнайдер

Про попит серед іноземців

Пару місяців тому був період, коли інтерес до бренду на фоні ситуації в країні значно збільшився — у нас з’явилося багато нових клієнтів, які купували Kseniaschnaider з метою підтримати український бренд: вони нам писали про це. Однак, на мій погляд, зараз ця хвиля спала і продажі повернулися до нашого звичного рівня.

Про нові можливості

Цей страшний час, безумовно, є і часом великих можливостей для українських дизайнерів. Так, у нас зараз у роботі кілька дуже крутих колаборацій. Наприклад, ми розробляємо денім-лінійку з американським брендом DL1961.

Про роль індустрії у світовому порядку денному

Сьогодні сторінки українських модних брендів у соціальних медіа стали рупорами, які розповідають про ситуацію в Україні та публікують зовсім незвичний для себе контент. Я вважаю, що це правильно. Ми так само продовжуємо робити це в Instagram — Kseniaschnaider ділиться інформацією про ситуацію в Україні та лінками на благодійні збори.

 


Реклама

Популярні матеріали

Пампухи до Різдва: готуємо традиційну українську страву


Новорічний френч: трендовий святковий манікюр


Це база: чорні пуховики, які ніколи не вийдуть з моди


Читайте також
Популярні матеріали