«Валізи стали більш затребуваним продуктом, адже люди здійснюють багато переміщень у зв’язку з війною», — Аліна Долініна

Засновниця Have A Rest розповідає про організацію роботи бренду та подальші перспективи розвитку в умовах нової реальності   

Українська мода сьогодні є одним з потужних рупорів нашого народу в світі, а українські дизайнери — її голосами. Fashion-редакторка ELLE Анастасія Білоус спілкується з головними гравцями ринку, які сьогодні мають змогу говорити з усім світом від імені made in Ukraine. У рамках цілого циклу матеріалів «Модний рупор народу» ми розповідатимемо про українські бренди, які не тільки продовжують працювати на благо країни, а й докладають чималих зусиль до боротьби на культурному фронті. 

Наша сьогоднішня героїня — Аліна Долініна, дизайнерка та засновниця бренду валіз Have A Rest.

Аліна Долініна

Про роботу бренду сьогодні

Під час перших двох тижнів повномасштабної війни робота бренду повністю зупинилася, адже наш основний склад був розміщений у Харкові. Через деякий час після початку вторгнення нам написала наша клієнтка та запитала щодо покупки валізи, тож ми вирішили, що потрібно приймати рішення щодо того, як нам далі здійснювати логістику та продовжувати роботу. Якщо порівнювати активність бренду, наприклад, під час карантину з теперішньою ситуацією, то, звичайно, зараз валізи стали більш затребуваним продуктом, адже люди здійснюють багато переміщень у зв’язку з війною. Однак у нас є значні складнощі з логістикою: ми маємо два виробництва — одне виготовляє аксесуари, і воно розміщене в Україні, а інше в Китаї. З Китаєм ми, звісно, маємо зараз дуже ускладнені та тривалі за часом поставки. Наприклад, з початком війни нашу партію товару перенаправили до Угорщини, і приблизно три з половиною місяці ми не могли її отримати.

У березні ми перевезли наш склад до більш безпечного місця — у місто Тетіїв, а також прийняли рішення, що 10% отриманих коштів будемо донатити до фонду “Твоя опора”. За два місяці загальна сума, яку ми задонатили до фонду, склала більше 150 тисяч гривень, чим ми з командою дуже пишаємося. Щодо нових проєктів, то це запуск спеціального дропу — валіз у кольорах Державного прапора України. Ми помітили, що українцям дуже важливо ідентифікувати себе за кордоном, виражати свою позицію за допомогою атрибутів з українською символікою, тому сподіваємося, що наші валізи допоможуть їм у цьому.

До Тетієва, куди ми перевезли свій склад, переїхали деякі наші співробітники з Харкова. З тією частиною команди, яка виїхала за кордон, ми підтримуємо зв’язок та працюємо онлайн. До того ж ми поновили роботу в нашому офісі, який пустував ще із часів карантину, тому я дуже радію, що частина нашої команди повернулася до України і тепер у нас є свій простір, у якому ми можемо бачитися, придумувати нові ідеї та будувати плани на майбутнє.

Для мене та моєї сім’ї було принципово важливо залишитися в Україні та продовжувати розвивати бізнес та українську економіку. Ми любимо Україну, хочемо залишатися жити тут та вкладати ресурси у розвиток бренду саме вдома.

Про виробництво

Наше виробництво, яке розміщене в Україні, зараз займається виготовленням військової амуніції. Ми намагаємося максимально в нього інвестувати та розширювати, щоб мати можливість виготовляти нашу базову продукцію. Щодо виробництва в Китаї — наразі маємо складнощі з логістикою: змінилися умови доставки та оплати. Зараз намагаємося пристосуватися до цих змін та зрозуміти, як працювати далі. Також активно розвиваємо наше виробництво в Україні для того, аби зробити його конкурентоспроможним. Маємо мрію організувати роботу нашого українського виробництва таким чином, щоб мати можливість пропонувати послуги з виробництва іншим брендам. Хочемо докласти всіх зусиль для розвитку економіки в Україні та створення нових робочих місць.

Про шляхи продажів

Ми адаптували сайт для користувачів з-за кордону, зробили переклад англійською, тому зараз маємо онлайн-замовлення від іноземців. До речі, наші клієнти, які зараз живуть за кордоном, рекомендують нас своїм друзям-іноземцям, що підвищує інтерес до нашого бренду та продажі. Через те що ми маємо мало наших виробів у наявності, нам досить складно брати участь у маркетах або поп-апах, однак нещодавно нам удалося стати учасниками благодійного маркету в Бостоні. Однак через труднощі з логістикою зараз основна наша мета — задовольнити попит наших споживачів в Україні.

Про попит серед іноземців

Підтримка та солідарність, звісно, є, проте я думаю, що брендам важливо пропонувати якісний, класний продукт, який буде приваблювати споживачів. Сподіваюся, світ буде підтримувати нас і надалі.

Про нові перспективи

Наразі ми дійсно маємо можливість заявити про себе та Україну на весь світ. Have A Rest поки що перебуває на етапі продумування та організації операційних процесів. Думаю, що після того, як будуть вирішені всі основні питання, пов’язані з логістикою, ми почнемо задумуватися над колабораціями та співпрацею зі світовими брендами. У нас зараз у планах співробітництво з українськими брендами, які, сподіваюся, всіх здивують.

Про роль модної індустрії у світовому порядку денному

Раніше здавалося, що мода поза політикою, а зараз це ще один голос, здатний говорити про Україну в світі. 


Реклама

Популярні матеріали

Вибір тижня: найстильніші вбрання та аксесуари на зиму в нових...


«Аптечка першої ментальної допомоги»: картки для саморефлексії...


Fashion Talk: 15 питань Ользі Галушці про улюблені бренди...


Читайте також
Популярні матеріали