Українці в Нью-Йорку: Крістіна Бобкова про участь у NYFW

Українська мода на американському ринку 

У рамках New York Fashion Week свою колекцію KYIV CHESTNUT SS23 презентувала українська дизайнерка Крістіна Бобкова, яка за підтримки ініціативи Support Ukrainian Fashion від Ukrainian Fashion Week також брала участь у Mercedes-Benz Fashion Week Berlin. Серед гостей Тижня моди у Нью-Йорку був Томмі Хілфігер, а згодом у студії Донни Каран влаштували презентацію суконь українських дизайнерів. 

Ексклюзивно для ELLE.UA Крістіна Бобкова розповіла, як бренд потрапив до Нью-Йорка, як американська преса зустріла українців та які плани у бренду BOBKOVA на майбутнє. 

BOBKOVA

Як ваш бренд потрапив до Нью-Йорка цього сезону?

Крістіна Бобкова: Софія Чиконія запросила нас узяти участь в KYIV Art & Fashion Days у рамках Нью-Йоркського тижня моди. Окрім BOBKOVA на івенті було представлено ще п’ять українських брендів: Frolov, Litkovska, Kovalska, Gudu та Elena Burenina.

У якому форматі були представлені їхні колекції?

На П’ятій авеню у просторі Mastercard Tech Hub у кожного бренду був свій окремий корнер. Паралельно проходило дефіле брендів, а образи моделей регулярно змінювалися. Нам дуже сподобався цей формат, оскільки він сприяв живому спілкуванню. Велика кількість гостей, серед яких були журналісти, баєри, блогери, представники різних платформ, пов’язаних з модою, — усі підходили до нас, щоб поспілкуватись і познайомитись особисто. Ми дуже вдячні Софії Чиконії та Ненсі Кенон за те, що вони допомагають українській моді розвиватися на американському ринку.

Як американська преса та інсайдери зустріли українську презентацію? 

Для нас було дуже важливим те, що подію відвідали журналісти найвідоміших американських медіа і головні інсайдери модної індустрії, з якими нам удалось особисто поспілкуватися. Гості оцінили якість українських речей. Томмі Хілфігер особисто завітав до нашого стенда. Ми отримали високу оцінку бренду BOBKOVA та багато теплих слів від нього.

А як проходила подія, організована для українців у студії Donna Karan? 

Подія проходила у Donna Karan Urban Zen Space. Це легендарний простір, який був спроєктований чоловіком Донни Каран, архітектором Стефаном Вайзом. Уже просто перебувати в цих стінах стало неймовірним відчуттям. У рамках події кожен український бренд представив лише одну сукню. Наша вирізнялася мінімалізмом. У результаті її купили просто на презентації, для мене це був найкращий комплімент.

Крім того, у просторі був створений окремий корнер, у якому можна було придбати речі всіх шести брендів на підтримку України. Нам дуже приємно, що гості купили увесь одяг та аксесуари, які ми привезли із собою в Нью-Йорк.

Чи плануєте ви розширюватися на американському ринку?

Найбільше в Нью-Йорку сподобалося ставлення американців до української моди, їхня готовність дізнаватися нове, підтримувати без жодного снобізму. Загалом відчувається, що вони дуже вільні й відкриті. BOBKOVA вже має успішний досвід роботи на американському ринку, і в наших планах продовжувати розвиток у цьому напрямку.

Яка присутність у вас планується під час Паризького тижня моди?

Під час Паризького тижня моди бренд буде представлений у шоурумі Ag-ency, а також візьме участь у декількох важливих подіях. Але про це трохи згодом.

BOBKOVA


Реклама

Популярні матеріали

Які босоніжки нам потрібні цієї весни


«Діамант — найгарніша і найбажаніша інвестиція»: засновниця Diva...


Сучасний погляд на українські традиції: чому варто відвідати...


Читайте також
Популярні матеріали