«Сьогодні ми працюємо та сплачуємо податки в український бюджет», — Вікторія Клименко

Засновниця Vikele Studio розповідає про організацію роботи бренду та подальші перспективи розвитку в умовах нової реальності 

Українська мода сьогодні є одним з потужних рупорів нашого народу в світі, а українські дизайнери — його голосами. Fashion-редакторка ELLE Анастасія Білоус спілкується з головними гравцями ринку, які сьогодні мають змогу говорити з усім світом від імені made in Ukraine. У рамках цілого циклу матеріалів «Модний рупор народу» ми розповідатимемо про українські бренди, які не тільки продовжують працювати на благо країни, а й докладають чималих зусиль до боротьби на культурному фронті. 

Наша сьогоднішня героїня — Вікторія Клименко, дизайнерка та засновниця бренду сумок Vikele Studio.

Про роботу бренду сьогодні

У травні ми змогли майже повністю відновити роботу нашої дизайн-студії в Києві. Майже всі наші співробітники, які пов’язані з виробництвом, повернулися до Києва, а частина колег, які займалися продажами та креативом, поки перебувають за межами України. У сучасному світі багато чого можна робити онлайн, і ми максимально підтримуємо всю команду: і тих, хто залишився, і тих, хто виїхав з дітьми в більш безпечні місця. Поки не було можливості працювати в Києві, ми тримали зв’язок з нашими фабриками-партнерами в Італії, щоб дати нашим клієнтам упевненість у тому, що замовлення будуть виконані у будь-якому разі.

Усі клієнти з розумінням ставляться до збільшення термінів доставки за кордон. Наші клієнти знають, що декілька зайвих днів очікування того варті й вони отримають найвищу якість. 

Ми пишаємося тим, що нам удалося зберегти колектив, бо це професіонали найвищого рівня, яких ми дуже довго шукали в Україні. Майстри, які роблять сумку саме так, як ви бачите на відео люксових брендів. Зараз ми працюємо та сплачуємо податки в бюджет нашої країни.

Про шляхи продажів

На початку повномасштабної війни нас дуже підтримали наші постійні клієнти, зробивши замовлення, навіть наперед. Також були замовлення з-за кордону, особливо з країн Балтії та США, з коментарями про підтримку бренду. Зараз окрім нашого рідного київського ЦУМу і шоурумів за кордоном за продажі відповідальний наш сайт та сторінка в Instagram. Протягом попередніх місяців війни наші сумки вже були представлені в благодійному pop-up store в Парижі, також зараз іде підготовка до вересневих pop-up stores у Брюсселі та Нью-Йорку.

Про попит серед іноземців

В Україні є багато гарних брендів. Останні шість місяців ми, безумовно, бачимо та відчуваємо підтримку від наших клієнтів та взагалі людей по всьому світу: отримуємо листи, відгуки у соціальних мережах, просто компліменти. Але важливо, що сучасні українські бренди, особливо ті, які вже представлені за кордоном, — це перш за все дуже актуальний, цікавий, сучасний продукт високої якості, що має попит саме із цих причин. Зараз, коли українці хоробро захищають свою свободу і свободу всієї Європи, до наших брендів просто ще більше уваги, що приємно та важливо.

Про роль індустрії у світовому порядку денному

Ми бачимо, як українські дизайнери стають рупором України на світовій арені: беруть участь у світових тижнях моди, з’являються у міжнародній пресі. Ми пишаємося тим, що наші високопосадовці, які представляють країну за кордоном, стильно одягнені саме в речі українських брендів. І українські бренди зараз — це один з голосів нашої нації, який звучить красиво, сміливо і впевнено!


Реклама

Популярні матеріали

Вибір тижня: найстильніші вбрання та аксесуари на зиму в нових...


«Аптечка першої ментальної допомоги»: картки для саморефлексії...


Fashion Talk: 15 питань Ользі Галушці про улюблені бренди...


Читайте також
Популярні матеріали